Wasabi DX ongelma :/

Discussion in 'Wii' started by vodez, Jul 29, 2009.

1. vodez

vodez Member

Trophy Points:
    11
    Eli siis sain tänään asennettua Wasabi DX modpiirin, mutta ongelma on se että ei lue levyjä (kaupasta ostettuja). ja ei toimi virtanappi. olen avannut koneen jo varmaan 5 kertaa mutta ongelmaa ei löydy..ja sitten se 3x eject painaminen ei toimi.

2. Lex2

Lex2 Member

Trophy Points:
    11
    MOI!

No et ole ainut saman ongelman kanssa. MInulla on sama juttu enkä ole ratkaisua asiaan löytänyt. Piirin myyjän kanssa keskustelin, että laite olisi mennyt asennuksessa rikki, mutta siihen en oikein jaksa uskoa, koska en varmasti ole ensimmäinen tämän ongelman kanssa.
    Otin piirin pois wasabi DX(juotokseton)ja siitä huolimatta ei WII enää käynnisty. Virtaled syttyy punaiseksi ja kun painaa poveria vilkahtaa vihreä valo, mutta sammuu sitten saman tien eikä mitään muuta tapahdu. Onko tähän mitään apuja tai kenellä olisi sama ongelmaa joka löytänyt ratkaisin.

3. Lex2

Lex2 Member

Trophy Points:
    11
    MOI

Avasin vielä kerran laitteen ja huomasin, että dvd aseman virtaliitoksen yksi pinni oli vinossa, eikä mennyt konsolista tulevaan liittimeen oikein. Tämän kun korjasi niin piiri ja itse laite toimii nyt varsin mainiosti, joten tarkista dvd soittimen pinnit että menevät liittimeen kunnolla.

Share This Page