WD MyBookWorlrdEdition (blue rings) toimimaan ilman mionettiä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Herratopi, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Herratopi

Herratopi Member

Trophy Points:
    11
    Olisi ongelma tuon WD:n My Book World Editionin kanssa.

Minulla on mennyt jo hermot tuon hitaan mionetin kanssa. Nyt täytyisi saada kyseinen kovalevy toimimaan normaalina verkkokovalevynä.

Koneen käyttöjärjestelmänä on Vista ja levy on kytketty kytkimen kautta koneeseen.

Tällä hetkellä pääsen levylle normaalisti mionetin kanssa. Ja kun olen kertaalleen kirjautunut mionetin kanssa ja sen jälkeen kirjutunut mionetistä ulos. Löydän levyn tietokone---> yhdistä verkkoasemaan--->ja levyn polku jolloin pääsen levylle. Mutta tämä tapahtuu siis vasta kun olen kirjautunut kertaalleen mionettiin ja pois. Jos en kirjaa itseäni mionettiin ja etsin levyä se löytää sen mutta kysyy jotakin salasanaa josta ei ole hajuakaan (salasana mielestäni joku windowsin oma mutta siihen ei käy yhtään mikään asettamani)

Tarpeet:
    Täytyisi näkyä omassa tietokoneessa koko ajan.
    Levyllä pitäisi olla käyttäjä tunnus ja salasana, jota kysytään levyä klikatessa.
    Ja toimii siis ilman tuota mionet ohjelmaa.

Löysin jotain todella monimutkaisia ohjeita joista en päässyt alkuunkaan kiinni.
    Oman englannin osaamisen ja osaamisen tietokoneen kanssa.

Olen perus tietokoneen käyttäjä joten kertokaa mahdollisimman selkeesti ja yksinkertaisesti miten homma hoituu. Ja ohjeet mielusti suomen kielellä koska englantia en juurikaan osaa.
    Kiitos etukäteen!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page