WDM-ajurit

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by jartsa13, Jun 27, 2003.

1. jartsa13

jartsa13 Member

Trophy Points:
    11
    ongelmana on, että WDM-ajurien video capture osa ei tahdo asentua koneelle.
    Olen koittanut eri versioita ( 1.08 , 1.19 , 1.22 ). Kaikki ilmoitaa, että ajurin asennuksessa tuli ongelmia ja laite ei ehkä toimi oikein. Ajurit ei myöskään läpäise Windows XP:n jotain testiä.
    Laitteistoni on:
    1.33 Ghz AMD Athlon
    Xfx GeForce 4 Ti 4200 TV-out
    Msi Turbo 2

2. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    siis toi Windowshan ilmottelee aina tollasii...kun asensin esim. adsl yhteyttä, tuli pari kertaa sama ilmoitus ja ohjeeskin lukee et klikkaat vaan "jatka asentamista"
    ..en tost o kertaakaa välittäny

3. jartsa13

jartsa13 Member

Trophy Points:
    11
    joo, olen kyllä jatkanutkin, mutta kun ajurit on asennettu ja menee laitehallinnasta kattoon, niin video capturen kohdalla on huutomerkki ja tieto, että laite ei toimi oikein

4. Spotter77

Spotter77 Guest

Netissä tutkiessani asiaa, tuli vastaan kerran sellanen neuvo, että joissain järjestelmissä WDM-ajurit pitäisi asentaa koneeseen ennen näyttökortin ajureita.
    Itse en pistä tälle neuvolle hirveästi painoarvoa, mutta se voisi olla sellanen viimeinen yritys kun ei enää mitään muutakaan keksi.

Olisikohan DirectX:n tai muiden rajapintaohjelmien versioilla jotain tekemistä ongelman kanssa. Joku joka tuntee kyseiset softat paremmin vois pistää mietteitä.

5. coolkille

coolkille Regular member

Trophy Points:
    26
    Jartsa13: Siellä on luultavasti keskeytykset (IRQ:t) jonkin toisen laitteen kanssa päällekkäin tällä hetkellä... mulla oli aikoinaan win98:ssa sama juttu mut se ratkes kun siirtelin kortteja eri paikkoihin (ääni ja verkko).

Share This Page