Web kamera ei asennu

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Bolsai, Nov 28, 2008.

1. Bolsai

Bolsai Member

Trophy Points:
    11
    Yritin asentaa mun web kameraa mun uutee koneesee missä on vista ja jne. Ennen mulla toimi ja asenti tän webin ihan hyvin vanhaan koneesee missä oli XP mut nyt sit ku laitan sen asennus levyn sisää ni se asentaa sen iha normaalisti mut sit se ei asenna tota ite kameraa. et siihen tulee joku juttu aina että ne on jtn ristiriitasii tai jtn, ni mitä mun pitää tehä?

2. jststrtd

jststrtd Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko laite yhteensopiva vistan kanssa?
    Jos laite on vanhempaa mallia tai vastaavaa, jotain ei "laatumerkkiä" jonka ohjelmistoa ei ole päivitetty vistalle niin ei luultavasti usein kyllä toimi sellaiset...

3. Bolsai

Bolsai Member

Trophy Points:
    11
    Siis se mun web on iha viime kesänä ostettu logitechin. Eikä se ollu mikää halpis. mut en muista sitä merkkii. mut öö niinku mun kaveril on sama web ja sillä se asenti sen vistalle ja nyt mua ärsyttää ku toi ei asennu !

4. xenico

xenico Regular member

Trophy Points:
    26
    Mahtaako kyseessä olla logitechin semmonen isohko pallo, missä tulee mukana sellanen kolmion muotonen harmaa jalusta? Tuo kyseinen kamera EI toimi Vistan kanssa. Kokeiltu on ja tuloksetta.

5. Bolsai

Bolsai Member

Trophy Points:
    11
    Siis se on sellanen missä voi vaihtaa sitä kuorta. että siinä on kolmee eri väriä. ja sit se alusta on sellanen musta. Ja se on aika pieni kokoinen.

Share This Page