Niin ostin tässä pari viikkoa sitten Creativen Live Cam Vista IM web kameran. Paketin kyljessä oli tarra jossa luki, että täältä ( http://fi.europe.creative.com/landing/generic/virtanen.asp ) saisi ladattua video efektejä. Latasin ohjelmat, mutta seuraavassa vaiheessä lukee "2. Varmistu, että webbikamera on kytketty tietokoneeseen. Käynnistä Live! Cam Console -ohjelmisto ja valitse Advanced Video FX -valikko. Paina More -näppäintä ja valitse Add video effects. Avaa kansio, johon tallensit videoefektitiedostot (*.vfz). Valitse tiedostot ja klikkaa Open ottaaksesi ne käyttöön." Laitoin web kameran päälle, mutta en löydä tuota Live! Cam Console -ohjelmisto mistään! Eli pitäisikö sen olla koneellani vai pitääkö se ostaa tai ladata jostain erikseen? Kiitos jos joku osaa auttaa.
Onko sinulla Vista käytössä vaiko XP? Mikäli ensiksimainittu niin se kameran mukana tullut ohjelmisto (millä 90% varmuudella ei ole vielä vistatukea) ei ole kaikkein paras ohjelmisto asennettavaksil.
Ostin saman kameran ja mulla konsoli kyllä toimii, mutta joka kohdassa missä pitäis lukee jotain on vaan kysymysmerkkejä. Eli jos on esim. kirkkaus-säätö niin siinä on vaan ???. Mulla on windows 2000 pro. Ja toinen asia on että sen samaisen kameran kuvan laatu on aika huono etenkin iltaisin. Ja kaverilla on joku 16 euron logitech kamera ja sillä on tosi hyvä kuva. Mulla on tosin huomattavasti vanhempi kone... Eli mitkä asiat siihen web kameran kuvan laatuun vaikuttaa?? Näytönohjainko?