Löytyiskö apuja. Ostin uuden läppärin, jossa on webkamera. Niin voinko nyt asentaa siihen toista webkameraa, siis siihen rinnalle. Vai onnistuukohan tommonen mitenkään ?. Käyttis on win7
Toki voi ja läppäreille on suuniteltu erillisiä malleja mutta tavallisetkin web kamerat käy,kameran mukana tulee ajuri-cd se ajetaan koneelle ohjeiden mukaan sulla on vain kaksi kameraa ja tehtävänhallinsata valitaan kumpaa kameraa halutaan käyttää molemmat ei voi olla yhtäaikaa käytössä. http://www.kauppakartano.com/web-ka...ra-logitech-quickcam-deluxe-kannettaville.htm tuossa yksi esm, malli.. pitää varmistaa jotta on Win7 yhteensopiva.
Mulla on ollu tommonen Philips toucam pro pcvc 740k. Olen yrittäny sitä asentaa, mutta ei vaan suostu toimiin.
onhan siinä viimmeisimmät ajurit, ja yleensä kameran ajurit ajetaan sisää jotta kamera ei ole kytkettynä koneeseen ohjelma pyytää sitten kytkemään kameran jotta ohjekirjaa olis hyvä selata sieltä kyllä pitäs asia selvitä.
Joo olen kokeillu netistä hakia noita win7 tarkoitettuja ajureita. mutta ei vaan löydy, tuo cami on kyllä sen verran vanha, että mahtaakohan ees olla missään enää ajureita. Xp:n ajureita tää ei suostu ottaan vastaan. Mutta mikä ois ihan normikäyttöön hyvä kamera. oisko esim. tuo mitä ehdotit?