oon asentanu kameran koneelle ohjeen mukaan, tökkäsin rompun asemaan ja tein kuten käskettiin. kamera toimii kyllä mesessä mutta muuten ei. kun klikkaan työpöydällä olevaa kuvaketta Logitech Quickcam, se herjaa heti jonkin c:\ jne polun ja alla lukee että Määritettyä osaa ei löydy. Sit kun yritän poistaa koko ohjelma Lisää tai poista sovellus, se ei anna poistaa sitä vaan herjaa taas Määritettyä osaa ei löydy. Herjan yläkulmassa lukee Rundll. Nyt pitäs saada tuo ohjelma kokonaan pois koneelta ja toivottavasti kokonaisena takas, mitä mun pitää tehä?? Auttakaa joku!!
Käytössä on Windows XP. Herjaa "c:\Program Files\Logitech\Video\LQCUI2.dll was not found" ja alla teksti Määritettyä osaa ei löydy. Hokasin että kun klikkaa kuvaketta työpöydällä, ei avaudu My logitech pictures näyttöön, joten ei pysty ottaan kameralla esim kuvia tai videoo. eikä löydy sitä sivuu missä ne on tallessa ne kuvat/videot
Löytyykö tuota LQCUI2.dll tiedostoa koneelta ollenkaan? Oletko koittanut netistä ladata uudempaa versiota tuosta ohjelmistosta?
LQCUI2.dll tiedostoa ei löydy koneelta ollenkaan, just tsekkasin. Oon niin tumpelo tän kanssa että en varmasti löytäs koko uutta versioo netistä vaikka olen koittanu katella josko sellanen löytyis. Millähän hakusanalla sitä kannattais koittaa ettii? Kait Logitechin sivuilta jostain?