Welhon internet katosi yhtäkkiä koneeltani

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by OsCone, Mar 7, 2010.

  1. OsCone

    OsCone Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkäs, eilen illalla olin aivan normaalisti omalla tietokoneellani ja kaikki internetit sun muut toimi. Tänään iltapäivällä kun koitin mennä internettiin niin firefox sanoo vain server not found. Olen kokeillut bootata tietokonetta, hakea yhteyttä uudestaan, bootata modeemia yms.

    Käyttiksenä on Windows xp professional ja modeemi on welhon perus motorola ja modeemin ja koneen välissä on D-Linkin kytkin. Ethernet portissa koneen takana palaa kokoajan punaoranssi valo ja hyvin harvoin keltainen valo. Internet connectionissa näkyy, että koneeni vain vastaanottaa paketteja, mutta ei lähetä kuin maksimissaan viisi. Jos menen modeemini sivuille, silloin send-paketit nousee. Isäni läppärillä kyllä pääsee joka paikassa nettiin, samoilla piuhoillakin. Ethernet-ajurit ovat asennettu ja kaikki toimi aivan mainiosti ennen tätä päivää.

    - Olisin kiitollinen jos edes joku yrittäisi auttaa
     
  2. leinmi

    leinmi Active member

    Joined:
    Jan 13, 2009
    Messages:
    3,914
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    voi olla että verkkokortti on ottanut lopputilin, itselläni oli samantapainen ongelma emolevyn oman ethernetin kanssa ostin sitten erillisen kortin ni rupes toimimaan ja omistan itse kanssa welhon yhteyden
     
  3. OsCone

    OsCone Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tylsää, kun emolevy on kuitenkin vain puolisen vuotta vanha.
     
  4. leinmi

    leinmi Active member

    Joined:
    Jan 13, 2009
    Messages:
    3,914
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    no sittenhän siinä on vielä takuu jäljellä mut kannattaa koittaa toisella verkkokortilla sitä että onko se rikki
     
  5. OsCone

    OsCone Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Homma ratkottu!

     
    Last edited: Mar 23, 2010

Share This Page