WEP-Avain Ongelma! Apuja kiitos.. ( WIFI ONGELMA MYÖS!)

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Antiikki, Mar 8, 2009.

  1. Antiikki

    Antiikki Member

    Joined:
    Dec 17, 2007
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei! Koitin saada DS liteäni yhdistetyksi WI-FI Yhteyteen, mutta en saanu yhdistetyksi ( Modeemi muuten Telewell ea510.. ja v3) ja minulle on sanottu mitä pitäisi tehdä. Ekkana sanottiin että muuta WEP Avain. Noh, menin kannettavallani sinne modeemin sivuille ja vaihdoin wep avain 1 toisenlaiseen, jossa oli numeroita 1-9 ja kirjaimia taisin laittaa vain a-c. Ja oli 26 merkkiä.
    Sitten menin tallentamaan, ja Vóla, netti romahti.
    Koitan nyt kerrankin itse saada netin toimimaan, koska olen kaatanut netin jo liian monta kertaa.. Ja kaikki on ollut minulle vihaisia.
    Ja laskut isoja.
    Joten voisitteko neuvoa minulle sana´sanalta miten teen se, en osaa enkä tiedä näistä jutuista mitään...
    Ja tämä kone on tässä samassa yhteydessä (?) ja vaihdoin tämän oletus wep avaimen siihen 2 avaimeen.
    Kysykää, jos haluatte vielä tietää jotain, mutta haluan saada kannettavan netin taas toimimaan,mutta miten..?
     
  2. friis

    friis Active member

    Joined:
    Feb 25, 2004
    Messages:
    1,203
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
  3. Antiikki

    Antiikki Member

    Joined:
    Dec 17, 2007
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    mikä on ethernet- kaapeli?
    Ja teenkö sen tällä toimivalla koneella?

    E: Jos teen tuon, pitäkö minun missään noissa ohjeiden vaiheissa poiketa mitenkään, kun tässä talossa on 3 tietokonett, yksi kannettava ja loput tälläisiä normaaleja. Ja voiko tuossa mennä jokin niin pahasti pieleen että tarvii soittaa apua..?
    Ja auttaako tuo kaikkia koneita? Varmastikko?
    Miten muut asetukset sitten tulee tuohon?
    Käytän nyt ihan alkuun kannettavaa vain modemiin johdon päässä jos se auttaisi.

    e2: Ja miten resetetään <_<
    E3: Ja tosiaan, kannettavalla ei pääse edes modeemin sivuille.
     
    Last edited: Mar 8, 2009
  4. Antiikki

    Antiikki Member

    Joined:
    Dec 17, 2007
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ja asumme korvessa, joten sitä ei tarvi laittaa sillain ettei esim. naapurit käytä nettiämme..
    Pitäs nyt vain saada se wep avain oikeakaksi, miten resetöin + onko siinä ´´riskejä´´ ja mitä muuta? kaikki tarkalleen..

    Ja nykyään WLAN Turvallisuuden turvallisuusasetukset on WEP tasolla, miksi se pitäisi laittaa WPA sharediin?
    Ja pitäisi samalla saada nintendo wifi connection toimimaan..
     
    Last edited: Mar 8, 2009
  5. friis

    friis Active member

    Joined:
    Feb 25, 2004
    Messages:
    1,203
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Last edited: Mar 8, 2009

Share This Page