Heips! Olen omistanut Wiin nyt jo jonkin aikaa, mutta en ole täysin tyytyväinen siihen. Haluasin päästä pelaamaan tuontipelejä ja mahd. ajamaan homebrew ohjelmia. Tähän auttaisi modpiirin asentaminen. Aloittelijana minua hieman pelottaa lähteä tekemään modausta, sillä olen lukenut mahdollisuudesta, että Wiistä tulee "kuollutta painoa" mikäli päivitän konsolin tjsp. Elikkäs. * Mikäli asennan modpiirin voinko päivittää konsolia? * Jos päivitän lakkaako Wii mahd. toimimasta? * Voiko konsolin päivittää jos otan piirin pois päältä(jos mahdollista??)? * Voinko päivittää Wiin jos olen ensin päivittänyt modpiirin? * Mitä riskejä modaamiseen liitty näin käytön osalta? * Muuta mitä tulisi tietää? Kuteen huomaatte pelkoja on monia. ;P Ps. Tarkoitus ei todellakaan ole käyttää modausta laittomiin(lue: ei koske homebrewiä) tarkoituksiin.
Osta zelda twiglight princess jos et sitä omista, asenna sen avulla homebrew chanell ja gecko region free niin jo toimii homebrew ja importit dvdn katselu ohjelmakin varmaan lähiaikoina
Vastataan nyt noihin kysymyksiin, vaikka saatoit jo saada haluamasi vastauksen. Voit tietenkin. Mahd. Sen voi päivittää sekä piirin päällä ollessa ja mahdollisessa off -tilassa Itsensä toistamista tämä kysymys.. Jos on amatööri asentaja pahimmassa tapauksessa koko kone voi mennä rikki, mutta yleensä piiri ei vaan toimi. HBC:n saat todellakin myös sen twilight princessin avulla. Ja varmuuskopioiden pelaaminenhan ei ole periaatteessa laitonta..