hei mikä olisi ratkaisu asensin 2000 d kiintolevylle ja me on c:llä. 2000 internet ei toimi kunolla .tulee koko ajan että explorer aiheuttanut virheen sammuta explorer, tai muisti ei voi olla written ja paljon muutakin .pitäis saada ajurit näyttikselle netistä mut ei onnistu just noitten virheitten takia.
Minusta käytännössä hankala juttu, vaikka teoriassa pitäisi kaiken onnistua noin vain heittämällä. Itse taistelin aikoinaan kahden käyttiksen kanssa parisen vuotta kunnes luovuin siitä. Mulla oli Win98 - vastaa sun Me:tä - ja XP - vastaa sun 2000:tta. Yhä useammin törmäsi nimittäin siihen, että tarvittaisiin eri ajureita riippuen siitä kumpi on käyttiksenä. Kone kävi pari kertaa huollossakin ja aina oli sama neuvo: poista se vanha 98. Uusimmat Winukat etsivät itse ajureita koneesta ja voivat löytää muita kuin oikeita. Ja mulla oli sentään nuo käyttikset kahdella eri kovalevyllä. Eikö sulla ollut sitten näyttiksen ajureita asennettuna ennen Win 2000:n asentamista? Etkö kummallaakaan käyttiksellä nyt pääse nettiin? Jos vain 2000:n ei toimi voit hakea ajureita ME:llä.
kyllä minä nettiin pääsen me:llä.joo mutta kun vanhassa on hirveesti kaikee.ei haluais ruveta siirtelee kaikee.kaikki ei varmaan toimi 2000:ssa .vai tomiiko.
Mulla on sellainen jo hämärä muistikuva, että ns. suora siirto toimi mun käyttiksissä niin, että XP:stä sai haettua tiedostoja 98:sta, mutta ei toisinpäin. Joskus käytin CD:tä apuna siirretäessä aineistoja kun koneessa on kirjoittava CD-asema. Nyt oli kyse ajurien hakemisesta netistä. Ei siinä hirveesti tietoa vaihdu. Kyllä sulla sen verran pitäisi jo ME:n käytön kannalta olla siinä vapaata tilaa. Jos sulla on kirjoittava CD:asema, niin asia on vielä helpompi hoitaa. Hi, olet varma asiakas neuvontafoorumeihin pitemmän päälle jos kahta käyttistä ylläpidät samassa ;-D