Win 2000 pro - tiedoston poisto ei onnistu

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by as2are1, Dec 8, 2006.

1. as2are1

as2are1 Member

Trophy Points:
    11
    Haluan poistaa kovalevyltä joitakin tiedostoja. Alkuperän arvaatte. Niiltä sivustoilta varmasti. Tyttökuvia. Mutta kas kun ei del toimi. Sanoo - siis ei mitään. "Ominaisuudet eivät ole käytössä" kun yritän niitä katsoa. Uudelleen nimeäminen ei onnistu saman valikon kautta eikä F2-painikkeella. Kyseessä mpg-tiedosto.
    Toinen tiedosto ( jpg )sentään antoi katsoa F2-lla itseään. Sanoopi, että on liian pitkä tiedostonimi. Olen myös mennyt DSO-hakemistoon ja yrittänyt takoa sen koko hurjan pötkön, mutta ei se delli sielläkään toimi.

Olen ajanut regcleanerin helpoimman toimen, mutta en ole sen kanssa tuttu.

Vielä ei ole risukasassa kipinää. Auttaisiko yhteistyö. Ja odotellaan joulua.

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
  3. DimaWee

DimaWee Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu tässä on elävä esimerkki winukan 255 merkin "ominaisuudesta" siirrä tiedosto pari kansiota taaksepäin ja poista sitten :) Ainakin itsellä toimi näin (vaikkakaan en itse ollut jemmannut pokea sinne alihakemiston alihkemistoon *kröhöm*)

4. as2are1

as2are1 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos DimaWee. Ainakin tuo mpg totteli heti. Nyt kokeilemaan toista.

Kävin kyllä hakemassa myös Killbox'in. Ja sen ohje on tosi hyvä. Kiitos sellaisesta selkeydestä.

5. as2are1

as2are1 Member

Trophy Points:
    11
    Se on kiitos ja pokkaus. Saa taas olla levollisella mielellä ukki näiden merkillisyyksien kanssa.

Share This Page