asensin win 7 ultimaten uusiksi jonka jälkeen windows toimii normaalisti mutta explorer ja firefox(jota käytän) avaavat sivuja todella hitaasti jos lainkaan . olen kokeillut löytää vikaa verkkoyhteydestä , ei löydy ja vaihtanut johdon paikkaa hubissa , ei auta . samasta hubista (alink) toinen kone toimii normaalisti . olen katsellut ohjeita sieltä sun täältä mutta en ole ratkaisua löytänyt . tumpelo kun olen . neuvot kelpaisivat ! kun googlaan esim. afterdown niin hakutulokset tulevat normaalisti mutta kun klkkaan jatkaakseni sivulle odotus alkaa . T.juliuz
ajurit näyttäisi olevan kohdallaan? mutta nyt ei pääse nettiin lainkaan . kun avaa explorerin/foxin tulee sivun yläreuna jossa normaalit tekstit ja lopu ruutu on valkoinen kera tekstin "yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen" mitä sitten tarkoittaakin? minä en ikäväkseni ymmärrä jos keksitte korjauksen niin pliis kertokaa ! T.juliuz
http://www.microsoft.com/downloads/...90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15&displaylang=fi Aja toi läpi saat koneen mahd, puutteet esille.