win 7 uudelleen asennuksen jälkeiset vaivat

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by juliuz10, Mar 22, 2010.

1. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    asensin win 7 ultimaten uusiksi jonka jälkeen windows toimii normaalisti mutta explorer ja firefox(jota käytän) avaavat sivuja todella hitaasti jos lainkaan . olen kokeillut löytää vikaa verkkoyhteydestä , ei löydy ja vaihtanut johdon paikkaa hubissa , ei auta . samasta hubista (alink) toinen kone toimii normaalisti . olen katsellut ohjeita sieltä sun täältä mutta en ole ratkaisua löytänyt . tumpelo kun olen . neuvot kelpaisivat ! kun googlaan esim. afterdown niin hakutulokset tulevat normaalisti mutta kun klkkaan jatkaakseni sivulle odotus alkaa . T.juliuz

2. Whated

Whated Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma voi olla kiinni ajureista, onkos kaikki ajurit päivitetty? Verkkokortin ajurit?

Last edited: Mar 22, 2010
  3. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    ajurit näyttäisi olevan kohdallaan? mutta nyt ei pääse nettiin lainkaan . kun avaa explorerin/foxin tulee sivun yläreuna jossa normaalit tekstit ja lopu ruutu on valkoinen
    kera tekstin "yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen" mitä sitten tarkoittaakin? minä en ikäväkseni ymmärrä jos keksitte korjauksen niin pliis kertokaa ! T.juliuz

4. Satanah

Satanah Member

Trophy Points:
    16
    katso tapahtumien valvonta järjestelmäsanomat löytyiskö mitään!

5. Joensuu

Joensuu Active member

Trophy Points:
    68

Share This Page