WIn movie editor zipppaa .avi-tiedostoissa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by henkettu, Jul 31, 2007.

1. henkettu

henkettu Guest

Mulla on nyt sellanen ongelma tullut Windows Movie Makerin kanssa Vistassa, että se zippaa aina, kun muokkaan .avi -tiedostoja.
    Aluksi toimii, mutta sitten kun haluan esikatsella sitä, eli painan "Video" niin se sammuu.

Onko olemassa jotain muuta (ehdottomasti ilmaista) ohjelmaa, jolla vois ihan vaan leikata ja liittä noita .avi -videoita?

2. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    virtualdub (ja virtualdubmod)

3. henkettu

henkettu Guest

Muita ohjelmia? Oisko jotain, missä olis aikajana?

Sais olla mahdollisimman paljon Movie makerin tapainen...

4. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    ja siis efektejä ym. lisäksi. Taitaa tuo winukan oma softa olla ainoa ns. ilmainen mitä mieleeni tulee... Kaupallisia tule mieleeni muuta: Ulead Videostudio, Adobe Premiere ja 2 suosikkiani DVDLAB Pro ja Sony Vegas.... Mutta ilmaisista ei ole tietoakaan :s

5. henkettu

henkettu Guest

Siis sen tarkoitus on se, että mä olen ladannut Youtubesta kuusi videota ja nyt mun pitäis ottaa niistä pätkiä ja liittää ne yhteen. En oo todellakaan maksamasta misään, kun on kuitenkin näin pieni juttu kyseessä.

Mut varmasti löytyy joku, jossa se aikajana olis. Siis sellanen ihan yksinkertainen Drag & Drop- systeemi.

6. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    drag-and-drop softista en tiedä mutta minun mielestäni noilla virtualdub tyylisillä softilla onnistuu tuo leikkaa-liitä homma toimii ihan hyvin ja vieläpä suht helposti. En sitten tiedä kuinka helposti sen pitäisi sujua....

7. henkettu

henkettu Guest

Mä en oikeen tajunnu tota ohjelmaa...

Share This Page