"Pieniä" ongelmia tv-korttia asennettaessa Ostin wintv nova t:n ja kun yritin asentaa kortin mukana tulevia ohjelmia ja ajureita cd:ltä tuli muutama virhe ilmoitus. Joka kerta kun käynnistän koneen xp löytää uusia laitteita, vaikka olen ne jo mielestäni asentanut ainakin 2 kertaa.Ajureita olen asentanut montakin kertaa ja monesta paikasta. muutama virhe ilmoitus: -failed to initialize infrared remote hardware -cannot locate capture filter -cannot build filtergraph -win-tv initialize error Onko normaalia että kortissa palaa punainen valo? =) Mitäs seuraavaksi?
Outoa. Itsellä sama kortti asentui täysin ongelmitta. Ja kyllä sen punaisen valon kuuluu palaa. Kokeile nyt asentaa nuo netistä löytyvät ajurit http://hauppauge.lightpath.net/de/chelsea/hcw13nova-t.exe En sitten tiedä auttaako se mitään, mutta ainahan kokeilla voi.
Juu kyllähän se siitä lopulta sitten alkoi pelittää kun asensi uudestaan muutaman laitteen manuaalisesti juuri sieltä device managerin kautta. Kiitoksi neuvoista =)
Mulla on sama kortti, kyl sen punasen valon kait pitää palaa, palaa mulla ja ihan hyvin toimii paitsi subtv ja musictv ei n´äy.... =(