Olis semmonen onkelma, että XP ei anna formatoida osiota tai ei pysty. Oon 8kertaa yrittäny, eikä auta käynnistää uudelleen vaikka XP niin neuvookin. Sama viesti tulee aina. Lyhennettynä: "Unexpected error has occured. Check system event log for info. Close disk management console and restart." Sitten tuolla tapahtumalokissa lukee: "Event ID 2, unspecified error (80004005)". Mikäs nyt avuksi, uudelleen asunnus varmaan auttaa asiaan ku asiaan, mut ei jaksais taas asentaa kaikkia ohjelmia uudestaan.
F-disk tosiaan on yksi hyvä jos vaan osaa käyttää.. partition magic vois olla yks kans millä "ehkä" sais jotain aikaan, mut koita nyt ensin vaikka ajaa scandiski läpi..
tosiaan, ajappa ensin Scandisk, ettei vaan olis koko kovo paskana "bad sector" Onhan täällä aika osaavaa porukkaa, eiköhän F-diskin osaajiakin löydy )
Juuh.. esim mä olen käyttänyt f-diskiä viimiset 10 vuotta (niin kauan kun olen koneen omistanut) ja koskaan ei ole tullut mitään ongelmia.. tosin nyt uusimassa koneessa käytin w2k:n omaa osiointi juttua, muta f-disk on vielä hyvässä muistissa..
Hups.. en huomannut.. jos ei c asemalta löydy kun hakee fdick.* ni sit se pitää hakea netistä ja sitten en voi vannoa että toimii xp:ssä.. itse en ole koskaan käyttänyt xp:tä
Jos en nyt aivan väärin muista, niin asennuslevyllä voi ainoastaan luoda ja formatoida partition johon xp:tä ollaan asentamassa. Itse olen aina formatoinut ja osioinut loput asemat XP:n asennuksen jälkeen, joten en ole varma...kannattaa kokeilla. Fdisk ei ole pitkään aikaan enää tullut windowsien mukana, mutta netistähän sen saa. Teet vaan boottidisketin ja lykkäät fdiskin siihen.