Niin homma on sellainen et asensin lisäkovon koneeseen mutta ny sinne ilmestyy jitakin numero-kirjain yhdistelmä kansioita. Kansiot on esim. sen nimisiä "7ec6831ccc3641f799c5dc5c58f262" ja kansios on kansiot dotnetfx ja clwireg tiesostot ja paljon dll-tiedostoja. Olen ymmärtäny et ne viittaa net frameworkiin ja kyselen sellaista et onko ne jotku väliaikaiset tiedostot ja voiko ne ihan kylmästi vaan poistaa? .....ja miksi se tekee niitä uudelle tyhjälle kovolle ja miksi niitä on nii paljon -perätti 14 kansiota
Tuolla smanlaisesta asiasta juttua: http://keskustelu.afterdawn.com/t.c...taan_e7d18e2153ab0e10e0338e2cfb473960-794534/
Mac koneessa mun usb tikkuun ilemsty kummia mac kansioita ja varmuuskopiota tiedostosta. Ja oliko peräti vaan ihan luku mun tikusta maciin. Vai yhden jpg kuvan siirto tikulle. No anyway näin nää monopoli-käyttikset tekevät omiaan ja kirjoittelevat kummia kansioita. Ja väliaikaiset tiedostot sattaa jäädä pysyvästi koneelle. Eivät poistukkaan heti käytön jälkeen. Ja voi olla käyttö estetty ikuisesti. Live linux cd on se sveitsin linkkari, millä helposti tommoisista turhakkeista pääsee. Muista et joskus ne tilapäiset tiedostot on hämäläisiä asennuksia. Ei liian vikkelään ei kannata kaikkea tuhota. Administrator/Järjestelmänvalvoja niminen tili on winukassa se eka admin-tili, jonka lisäksi 'kuka konetta käyttää'-niminen järj.valvoja tili, jotka sitten luovat muita tilejä ja antavat oikeuksia järj.valvojaksi jne. Ekankin tilin yläpuolella winukassa on käyttis itse, joka on käyttäjänimi SYSTEM. Toisinaan se ei anna oikeuksia tiedostoihinasa ja kansioihinsa mulle, joten ko. poistot hankaloituvat. Omistukseen otto jne. ovat keinoja. Live linux on vieläkin helpompaa. (Ainakin neuvominen.) Linux kun ei välitä winukan suojauksista ja piiloituksista, niin Delete vie aina lopullisesti ko tiedoston. Ja jos ei tiedä vaan luulee, niin helposti saa käyttiksen lopullisesti sekaisin.