win7 päivitysasennus ei onnistu[ratkaistu]

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by blokki, Sep 18, 2011.

  1. blokki

    blokki Regular member

    Joined:
    Jan 29, 2011
    Messages:
    423
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Minulla on siis windows7 ultimate jota yritän asentaa pävitysasennuksella home premiumin tilalle.

    Kaikki menee hyvin siihen asti kunnes asennus varmistaa yhteensopivuuden jolloin lykkää:

    Jos haluat päivittää Windows 7 -version toiseksi Windows 7 -versioksi, käytä Windows Anytime Upgradea. Peruuta päivitys, avaa Käynnistä-valikko ja etsi Windows Anytime Upgradea.

    ja ainoa vaihtoehto on sulje.

    Mikä siis mättää?

    Koneenahan on siis sigussakin manittu compaqin pakettikone(romu)505B MT.
    Onko nuo pakettikoneet noin kranttuja käyttiksen suhteen?

    Vai hommaanko toisen kovon jonne kopsaan pelit, kuvat, musat ym ja puhtaalla asennuksella laitan tuon ultimaten?

    EDIT: Ja käyttishän on 32 bittinen, kyllä yritän päivittää 32 bittisellä ultimatella.

    Jos uuden kovon joudun hommaamaan ja sinne kopsaan kaikki jutut niin laitan sitten suoraan 64 bittisen ultimaten.
     
    Last edited: Sep 18, 2011
  2. L_Laffer

    L_Laffer Member

    Joined:
    Mar 2, 2009
    Messages:
    77
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Ei mätä mikään, Anytime Upgrade on työkalu jolla Seiska päivitetään parempaan versioon.

    Tee ihan niin kuin kuvaruutusi sinulle kertoo. Käynnistä Seiska Home Premiumisi, avaa Windows Anytime Upgrade Käynnistä-valikosta, seuraa sen ohjeita ja syötä Ultimaten lisenssikoodi. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen sinulla on Seiska Ultimate.

    Kaikki Seiskan versiot asentavat tasan samat palikat koneellesi. Esim. jos lisenssisi on Home Premium, "avaa" Seiska sinulle käyttöön ne osat jotka kuuluvat Home Premiumiin. Kun syötät Ultimaten koodin Anytime Upgradeen, Windows avaa sinulle ne lisäosat ja palvelut jotka kuuluvat Ultimateen.

    Larry
     
  3. Crek

    Crek Regular member

    Joined:
    Mar 4, 2011
    Messages:
    124
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Niin, itsekin kun päivitin, noudatin tuon ohjelman antamia ohjeita, kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti, se on oma Windossin päivitystyökalu, ja sillä saa vaihdettua Windowssin versioita, tottakai maksua vastaan.

    Se mitä tuli mieleen, minkä ihmeen takia haluat ultimaten pois? Win7 ultimate on kyllä hyvä, enkä näe minkä takia haluat sitä vaihtaa?
     
  4. blokki

    blokki Regular member

    Joined:
    Jan 29, 2011
    Messages:
    423
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jostain käsittämättömästä syystä onni suosi minua niin paljon että kaverilta löytyi ultimaten upgrade avain jota hän ei tarvinnut ja nyt minun koneella sitten hyrrää ultimate.

    Kiitos ja kumarrus.

    EDIT: crek minulla siis oli home premium jonka tilalle sain nyt tuon ultimaten päivitettyä.
     
    Last edited: Sep 18, 2011

Share This Page