Winamp ongelma (käynnistyy monta kertaa päällekkäin)

Discussion in 'Keskustelua musiikkiohjelmista' started by marek77, Jan 31, 2008.

1. marek77

marek77 Member

Trophy Points:
    11
    Osaisiko joku neuvoa... ongelma siis lyhykäisesti: Winamp on jo päällää, klikkaan uutta tiedostoa soitettavaksi -> aukeaa uusi Winamp "haamuna" eli alkaa soimaan mutta itse ohjelmaa ei näy missään. (muuta kun prosesseista, pystyy ohjelman sammuttamaan)Uusin versio ohjelmasta käytössä, ongelma tosin oli jo edellisessäkin versiossa. Käyttis WinXP SP2.

2. Calicebry

Calicebry Member

Trophy Points:
    11
    vaihda Spider Playeriin jos tarvit musiikinsoitto-ohjelman. Muut mediat näkyy Windowsin Mediaplayerilla.

3. cedi

cedi Member

Trophy Points:
    18
    winampin asetuksista (options -> preferences -> general preferences) täppä pois kohdasta 'Allow multiple instances'. katoppa jos auttaa =)

4. marek77

marek77 Member

Trophy Points:
    11
    Itseasiassa se kohta ei ole merkattuna ollutkaan...

5. Teuwo

Teuwo Member

Trophy Points:
    16
    mulla toi medialibrary sano itsensä irti toissa päivänä yht äkkiä.. mihinköhän se on hävinny..? ei tuu vaikka ruksi on päällä . asen sin uudestaan ku tuli joku päivitys ei kä mitään Ml on kadnnut jonnekki..

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Kuulostaa jotenkin vioittuneen, kokeilisin varmaan itse vanhan asennuksen poistoa ja uudelleenasennusta, kun se ei ole kovinkaan suuri homma.

Share This Page