Hei Asensin kannettavaan Vistan tilalle Windows 7 Professionalin puhtaana asennuksena.Kone haki päivityksiä ison läjän ja rupesi asentamaan niitä.Noin puolet asennettua tuli jotakin ja asennus keskeytyi.No ei mitä haetaan updateitista puuttuvat päivitykset uudelleen,mutta mitään ei tapahdu lukee vain päivityksiä tarkistetaan ja siihen se jää. Kun katsoo päivitys historiaa niin osa päivityksistä on onnistunut ja osa epäonnistunut. Kun klikkaa epäonnistuneen päivityksen kohtaa,niin se ehdottaa korjaustoimenpiteitä,mutta ei auta sekään.Mikähän neuvoksi.
Mulla muutama päivitys tässä taannoin teki kiusaa niin latasin ne erikseen ja hiiren oikealla napilla suorita adminitaattorina vaikka admin oikeudet on ja kun puusi uudelleen käynnistystä laitoin että myöhemmin ja samalla tavalla seuraava. Sitten muutin sääntöä updatesta että kaikki käyttäjät saavat päivittää vaikka olen ainut käyttäjä niin hyvin mennyt ja sama päti emännän läppäriin jossa useampi käyttäjä koiranhoitajaa myöten. Kannattaa kokeilla.
Jos asennetaan retail versio siinä ei ole mitään ongelmaa, mutta jos aletaan päivittämään jo pitempään koneella olevaa ohjelmaa varsinkin vistaa kannattaa se vista ajaa ensin puhtaana sisälle ja sen jälkeen Win7 tietää että päivitettävä softa on kunnossa.
Minulla on lähes samanlainen ongelma. En voi asentaa päivityksiä, koska tulee ilmoitus "Näitä tiedostoja ei voi avata" "Internet-suojausasetukset estivät vähintään yhden tiedoston avaamisen". Kuvaa en voi lisätä, koska olen uusi täällä ^.- Käyttiksenä Windows 7 64bit Ultimate. Eli voin ladata päivityksiä, mutta en voi asentaa kaikkia. Mm. .exe-päätteiset jää asentamatta. Joskus kun koittaa muistitikkua laittaa koneeseen se alkaa herjaamaan "Näitä tiedostoja ei voi avata" Ongelma on ollut haittona kohta jo puoli vuotta. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Hei Nyt se vasta myrkyn lykkäs.Asensin Vistan ensiksi uudelleen ,jonka jälkeen Windows 7 asentamaan.Valitti että service pack 1 puuttuu,eikun latamaan se ja sen asennus vaiheessa jotakin tapahtui, kone jurraa vain paikallaan ja näyttö on mustana.Vaikka sammuttaa virtanapista käynistyminen ei etene että pääsis biosiin muuttamaan käynistys järjestystä. Onkohan näyttö hajalla vaiko vista jotenkin ihan sekaisin.
Vista on ihan sekasin. Se on ihan huono.. poistaa pikakuvakkeita ja kaikkee tämmöstä joten veikkaan että se on vaan vistan syytä.