Olen yrittänyt asentaa hp pöytä koneeseen Windoussia uudestaan.Mutta ei onnistu koneen d-asemalla olevan uudelleen asennus osion kautta.Aloittaa kyllä asentaa....lataa tiedostoja.kysyy mihin osioon windous asennetaan ja alustaa kovalevyn Mutta sitten ongelmat alkavat....pääsee n.viiteen prosenttiin tiedostojen kopionnissa kun alkaa huutamaan ettei tiedostojen kopionti onnistu. vaikka yrittää asennus ohjelman neuvojen mukaan asentaa uudestaan niin ei asennus jatku,ja vaikka ohittaa yhden kopiotavan tiedoston niin alkaa aivan jatkuvasti tulemaan ilmoitusta ettei kopionti onnistu,oli kyseessä mikä tiedosto tahansa. Yritin myös alkuperäisellä windous xp home edition cd levyltä asentaa windoussia,mutta alkaa samat oireet myös tällä tavoin toimiessa (levy ei ole koneen mukana tullut) Olen asentanut winukan monta kertaa kavereille ja aina on onnistunut. Voinko poistaa d-osion,kun kerran ei onnistu sieltä kautta uudeleen asennus,onko mitään hyötyä ongelmaan? Onko koneen kovalevy sökö kun tuolla tavoin temppuaa vai mikä mättää?
Lisäys Kone on muutenkin huonossa hapessa,kun koneen käynnistää niin windous ei lataudu.Tulee ilmoitus puuttuvasta tiedostosta ja ohje paina ctrl alt del uudelleen käynnistykseen ja sama rumba jatkuu loputtomiin
Koneessa toimii buuttivalikko,uudelleen asennus valikko (josta windous ei asennu) olen yrittänyt hakata f8 nappulaa,mutta kone ei siihen reagoi...
Koneessa toimii buuttivalikko,uudelleen asennus valikko (josta windous ei asennu) olen yrittänyt hakata f8 nappulaa,mutta kone ei siihen reagoi...