Mulla on kone 500Mhz ja 64mt muistia(tiedän jo valmiiksi että on vähän vanha=D) Nyt windowsin käynnistämiseen menee tuplasti pitempi aika kun aikasemmin... Ja sitten kone on alkanu "suorittamaan laittomia toimintoja" ja muunlaisia virheitä joista yleisin on "svchost.exe on suorittanut..." mikähän homma tuo on? ja mitenköhän sen vois estää? eli voisko tämmönen hidastaa sitä kun se ettii siinä alussa levykeasemia ja lataa hek.koht asetuksia,niin miten ne sais pois? tai sitten kun mulla on 2 cd asemaa ja toinen on hajonnut niin nopeuttaskohan mahdollisesti jos sen hajonneen ottais pois käytöstä?
Eli osta 64 lisää muistia. Rikkinäisiä laitteita ei kannata pitää koneessa kiinni. Ajappa Adaware/spybot ja poista kaikki roska. Sitten joku virustorjuntasofta.
kiitti...on jo vähän auttanut. mutta mites nuo svchost.exet ja levykeasemien ja käyttäjäkohtasten asetusten latausten kanssa?
svchost.exe herjat ovat usein yhteydessä lov_san virukseen !!! katso ohjeet: http://www.f-secure.com/v-kuvaus/msblast.shtml kokemuksesta vaikka koneella ei esiintyisikään "järjestelmä sammutetaan..." ikkunaa joka liittyy lov_san matoon niin tuo svchost.exe on suorittanut... on toinen ilmentymä !
kiitoksia kiitoksia...vielä pari tyhmää kysymystä. Voinko formatoida pelkän c:n jos olen jakanu kovalevyn 2 osaan?? ja mistähän tuota muistia kannattais ostaa/tilata netistä???