Windows 3.1 (Tiedostonhallinta kadonnut)

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Artsi112, Nov 3, 2005.

  1. Artsi112

    Artsi112 Guest

    No niin mulla on sellanen ongelma että mun pikku veli poisti meijän (vanhasta)koneesta tiedoston hallinnan enkä vieläkään ymmärrä miten. Niin tietäisikö joku nero miten saan palautettua tiedoston hallinnan?
    PS.kone on Windows 3.1
     
  2. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    On niin wanha käyttis että muistaakohan kukaan enää mite se toimii...
     
  3. zack2k

    zack2k Regular member

    Joined:
    Apr 7, 2003
    Messages:
    306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Helpoimmalla pääset, jos löytyy esim windows 3.1/3.11/95/98 varustettu kone. siellä pitäisi olla samainen tiedosto etsit vain nimellä "winfile.exe". windows xp:ssä tuota ei ilmeisesti enää ole. Ellei toista konetta ole, niin sitten etsimään netistä tai ehkä asennuskorpuilta elleivät ole kadonneet historian hämärään.

    Tuossa on mikkisoftan oma lataus-sivu, mutta se ei ainakaan tällä hetkellä näytä toimivan (tuotetuki lopetettu?): http://support.microsoft.com/kb/q85557/

    kiikutat sitten tuon winfile.exe:n korpulla siihen win 3.1 koneeseen ja kopsaat dossissa levykkeeltä oikeaan paikkaan "copy a:\winfile.exe c:\windows\"

    Tämä on ihan näin hämärien muistikuvien pohjalta, nopeasti selitettynä :)
     
  4. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    2,214
    Likes Received:
    130
    Trophy Points:
    93
    Kyllä tuo mikkisoftan sivu toimii.
     
  5. Hakkeri*

    Hakkeri* Guest

    oikeesti koita ny hommata vaikka 98 jostain.. makso mulle 8€ jos ei oo varmaa xp tai et halu warettaa kuka tollasta enää käyttää tai jos sulla on niin huono kone niin ei sitten voi mitään..:OD
     
  6. Hakkeri*

    Hakkeri* Guest

    oho sori oli aika epäselvä kirjotus..
     
  7. spertti

    spertti Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Joskus aikanaa omassa vanhassa 486:ssa ei ton paremmat käyttikset kyllä toiminutkaan. Oli kaikenlaisia boottilerppuja, että sai tarpeeks muistia pelien pelaamiseen. Eli niinkuin tossa otsikossa sanottiin kyseessä on todennäköisesti niin vanha kone, ettei siinä uudemmat winukat jaksa pyöriä.
     
  8. Artsi112

    Artsi112 Guest

    Kyllä toi winfile toimi ja mulla on xp uudes konees tos vanhassa on pari sikahyvää pelii niin siks halusin tiedostonhallinnan.
    PS.kiitos kaikille!!
     

Share This Page