Eli kun yritän katsoa mitä tahansa divx,xvid yms. pätkää, en saa itselleni kuin mustaa kuvaa, äänet ja tekstit toimii kyllä. Samalla tavalla kuin ensisijainen näyttö olisi ohjattu toiseen näyttöön. Näin kumminkaan ei ole. Oisko jollain ratkaisuu? windows xp pro 64-bit sp1 v.1218 atin uusimmat beta2 ajurit(näyttis radeon 9600 pro 256mb). Homma toimii kuitenkin hyvin normaali 32-bittisessä ympäristössä. Kun vain saisin tämän pelittämään, voisin vihdoinkin siirtyä täysin 64-bittiseen maailmaan
joo mulla on plasma kiinni dvi:llä ja tft jota käytän ite päänäyttönä rgb:llä. Toi dvi-piuhalla oleva näyttö tulee aina automaattisesti ensisijaiseksi näytöksi, mutta nyt kuvaa ei saa näkymään kummassakaan näytössä.
Ei hajuukaan mä oon laittanut sieltä atin control paneelin kautta display välilehtisestä muutaman vaihtoehdon noille näytöille pikanäppäimien kautta. Ekassa on toi plasma päänäyttönä ja pc.n tft kloonina. silloin normaalisti kuva näkyy olohuoneen plasmassa ja pc:n näytössä vain noi tekstit ja musta ruutu. Toinen vaihtoehto on luonnollisesti toisin päin. En oo edes tietonen tosta "teatteri modista". Toi homma toimii vallan mainiosti noin 32-bittisessä xp:ssä
Millä ojhelmalla katselet noita ? Kokeile Windows Media Playerin uusinta veriosta, josset sitä jo käytä. Auttaa asiaan välillä.
DANKE!! sain kuvan pelittämään tolla theatermodella. Aktivoin "Overlay display mode" valikosta "same on all" päälle ja homma toimii. Vihdoinkin saan tästä 64 bittisestä roskasta oikeet tehot irti.