windows 64 bit

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Rauhis, Jan 31, 2005.

  1. Rauhis

    Rauhis Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    289
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    elikkä rautapuolen kamat tulossa.
    no beta-ajurit löyty emolevylle,sekä näytönohjaimelle tohon 64 bittiseen käyttöjärjestelmään,minkä mikkisoftalta imuroittin,ilmainen ku oli.
    mut sit tää kysymys,jos jollain ois kokemusta toimiiko esim:divx,xvid,ac3 codecit tossa 64 winukassa(ei näyttäny olevan ainakaan divx kohdalla,kuin 2000/xp:lle tuki.)no kaippa ne skulaa,mutta noin yleisestikki jos jollain olis kerrottavaa kyseisestä winukasta niin kirjoittakaa vapaasti.eli onko asentamisen arvonen ...
     
    Last edited: Jan 31, 2005
  2. AkZuh

    AkZuh Active member

    Joined:
    Oct 7, 2004
    Messages:
    2,146
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    onhan toi 64bittinen versio sillai nopeempi ku tavallinen kunhan siitä saatais vielä vakaa versio. onhan se hyvä vaihtoehto tavallisen xpn rinnalla :D kyl pitääs toimia ohjelmat.
     
  3. Rauhis

    Rauhis Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    289
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    ok kiitän, pittääpä huomenna 09.02.2005
    installoida.
    ps.tossa 3400+ prossussa oli voimaa ku pienessä kylässä =)
     
    Last edited: Feb 8, 2005
  4. AkZuh

    AkZuh Active member

    Joined:
    Oct 7, 2004
    Messages:
    2,146
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    oleppa hyvä vaan :) saitko instaloitua? itellä ei oo kokemusta tosta 64 asennukses, itellä p4 ja sitte tietty perus xp pro. oon kyllä hakenu 64 version netistä (microsoftin sivuilta) kun sen sai haettua. en tiedä sitte kuinka se toimii oon ajatellu et jos itekki asentaisin sen ku ostan uuden koneen täs ens kuun välis, mm. amd athlon 64 3500+. voitko kertoa toimiiko hyvin? :) nii voisin vaik asentaakki :D
     
  5. Rauhis

    Rauhis Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    289
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    no niin elikkä ajuri tuki tosiaan oli onnetonta ainaki mun radeon 9700 kortille,ensimmäisillä ajureilla toimi mutta pientä valumista screenillä oli havaittavissa,no sitte huomasin että ATI:lla oli catalystit 64 bittiseen järjestelmään ja niillä sitte tuliki bluescreeniä...joten uninstalloin kyseisen winukan.muita havaintoja oli että daemon toolssia ei pystyny asentaan(tekevät kyllä daemonin porukka hommia 64 bittistä varten)sitte virustorjuntaa en saanu muutaku f-protin asennettua.sitte kyseessä oli oli 1 vuoden lisenssi ja piti aktivoida se windozen.elikkä ite jäänki sitte ootteleen että kyseinen winukka tulee kauppoihin ja sitte ostan sen,koska tuo kyseinen ilmaisversiohan oli beta versio eli eipä siltä paljoa voinu oottaakkaan...tosin itellä saatto ongelmat johtuu tosta vanhasta radeon 9700 kortista olis varmaan pitäny olla x800 kortti tai sitte nvidian kortti.mutta kyl se muuten vaikutti ihan ok softalta.kyl se ajuritukikin varmaan tulee kohilleen kuhan virallinen versio ilmestyy 64 winukasta.aikaa tosin en uhrannu ongelmien ratkomiseksi kuin 3 tuntia =)
     
    Last edited: Feb 10, 2005
  6. Rauhis

    Rauhis Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    289
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    no otinpa nyt sitte sen rc2 version...
    ja atilta tulleet uuet ajurit pelitti ihan ok sekä nforce3 ajurit myös joten katellaan kauanko kaikki toimii...antivirukseksi laitoin avast nimisen softan
    o kyl hidas tarkistaan kestää elämän kauan =)
    jaa no löytyhän tosta ongelmia xvid leffoissa vaan kuulu äänet ja näky tekstitys kuvaa ei ollenkaan sitte näyttiksen ajurit pois niin toimas joten ei ihan vielä noikaan ajurit pelittäny mun 9700 kortilla =( pelejä en oo vielä asentanu mut eiköhän tossa viikonloppuna.
    no saihan noi xvidit näkyyn ajureidenki kanssa ,piti vaan taistella tuntitolkulla(ku ei tapahtunu kaikki automaattisesti niinku normaali xp:ssä)
     
    Last edited: Feb 18, 2005
  7. läski

    läski Guest

    Joined:
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Mulla on kanssa toi rc2. En tosin saanut pelittämään ääniä optisesta lähdöstä, joka on yhdistetty mun vahvistimeen, enkä saanut xvid-pätkiä toimimaan kuin mustavalkoisena... Emona asus a8n sli deluxe, näyttis 6600GT (pci-e). Onko jollain tietoa millä sais noi codecit pelittämään 64-bit ympäristössä?
     

Share This Page