Mors.. Mulla on tällänen langallinen usb-hiiri, mutta ongelma on se, että se välillä kaksoisklikkaa ku painan kerran hiiren vasenta nappia.. erittäin rasittava ongelma, enkä oo keksiny miten sen sais pois... Ohjauspaneelista säädin jo tota hiiren kaksoisklikkauksen tosi nopeeks, eli pitää painaa aika nopeesti 2 kertaa et se avaa kansion.. mut silti.. siis iha normi klikkaus hiiren vasemmalla saa sen klikkaamaan kaks kertaa kerran sijasta... :E (hiiren vaihtaminen ei auttanu)
Siis mitä meinaat? EDIT: Kato vetäs kahet lainaukset ku kerran painoin vitun loistavaa =/ menee hermo tähä hiiriongelmaa...
eiku kato mä ajattelin et kansion asetuksistahan saa valittua sen et kansiot ja muut saa auki samalla tavalla kuin linkkejä selaimissa. mut jos se tekee sitä vaan aina välillä nii ei kai se se voi olla.. en huomannut tota aluksi. ja kun tekee sitä vielä selaimessakin.. en tiedä, viisaammat voi neuvoa.
Oisin kyl veikannu et hiiren namiskan sisässä on likaa mikä aiheuttaa ton ongelman mut jos oot jo kokeillu toisella hiirellä ni ei se sitten varmaan se oo... Onkos sulla jotai erillisiä ajureita tai hallintasoftaa hiirelle asennettuna? Entäpä muita usb-laitteita? Jos on, niin poista yks kerrallaan ja testaile hiirtä, et oisko niillä jotai riitaa keskenään, tai ihan vaan hiiren johdon vaihtaminen eri usb-porttiin voi auttaa.
Tää mikä mulla on tässä kiinni on nii vanha Fujitsun jonku koneen mukana tullu hiiri, että tähän tuskin on mitää softaa... Oon sen ajurit kyllä poistanu (laitehallinnasta poistin hiiren ja laitoin toiseen usb porttiin) mut ei auttanu... Joo mietin samaa ku oli noita ulkosia kiinni usbil mut oon neki nyt nyppiny pois eikä auttanu... menee hermo