Windows 7 Home Premium 64bit SP1 asennusongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by mkuusio, Jun 18, 2012.

  1. mkuusio

    mkuusio Member

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kone: Asus Altec (Notebook) X701, Windows 7 Home Premium 64-bittinen
    4GB keskusmuisti, Pentium(R) Dual-Core T4400 2x2.2GHz
    NVidia GeForce GT 320M

    Virheilmoitus: Vakava virhe asennuksen aikana. Virhe: ERROR_INSTALL_FAILURE (0X80070643)

    Olen useaan otteeseen yrittänyt asentaa otsikon mukaiseen käyttöjärjestelmään SP1:n
    sekä windows updaten kautta suoraan sekä standalone asennuksena dvd:ltä tuloksetta.
    Tiedän, että tämän kanssa on ollut muillakin paljon ongelmia. Netistä olen kahlannut läpi eri vaihtoehtoja, mikä voisi aiheuttaa kyseisen epäonnistumisen: 3rd party virustorjunta, .NET framework ongelma, windowsin rekisterin korruptoituminen. Olen ottanut pois käytöstä Avast-virustorjunnan, poistanut (.Net frawork uninstall softa) ja asentanut .NET frameworkin uudelleen, ajanut Update Readiness Toolin, ajanut windowsin rekisterin korjaustyökalun (MSI software update registration corruption) tapaus, vikasietotilassa asennus. Mikään edellä mainituista ei ole toiminut ja aina tulee sama virheilmoitus. Mikä voisi tämän aiheuttaa? Keinot vähissä...Kiitos kaikille vastanneille.
     
  2. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    3,154
    Likes Received:
    120
    Trophy Points:
    73
    Helpointa taitaa olla asentaa winkkari uusiksi ja asennuksen jälkeen välittömästi pistää SP1 sisään eikä ensin asentaa kaikkea turhaa siihen koneeseen.
     

Share This Page