Windows 7 Home Premium + Ndis.sys

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Qmix, Mar 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Qmix

Qmix Member

Trophy Points:
    16
    Moi!

Eli ongelmana olisi sellainen kun käyttelen läppäriä dj-hommissa yhdessä traktor s4:n kontrollerin ja softan kanssa (usb:n kautta) niin kaikki toimii hyvin kun langaton on kiinni, mutta kun langaton on päällä niin alkaa dpc latency checker ohjelman mukaan puskea latenssia sen verran, että alkaa soitelessa audiot pätkimään ja näyttää toi cpu load samalla nousevan voimakkaasti, jopa punaiselle asti. Noi katkomikset siis johtuu ohjelman mukaan piikeistä tuon filun vuoksi.

Latencymon ohjelman mukaan kyseesssä on Ndis.sys niminen windowsin filu.

Voisiko joku viisaampi selittää mikä tämä filu on ja kuinka saan korjattua tuon pätkimisen ja piikkien syntymisen?

Sen verta olen tehnyt asian eteen, että olen koittanut päivitellä läppärin valmistajan kautta uusia ajureita, päivitellyt langattoman ajurit ja koittanut etsiä ja poistella ohjelmia mikä korjaisi tuon asian. Olen myös koittanut muuttaa langattoman asetuksia. Asiaan ei ole tapahtunut mitään muutosta ja nyt on sitten sormi suussa.

Jos asialla on jotain merkitystä niin läppäri on Asus A72JK-TYO27V
    Langattoman adapteri on Atheros AS9285 mikä on siis läppärin oma Wi-Fi minkä olen päivitellyt siis uusimpaan.

Jos on jotain softia millä pystyis näkemään tarkemmin mitä tuo filu/prossu tekee niin olis varmaan ihan jees.

Siinä vielä kuvaa:

http://img823.imageshack.us/i/dpclatency.jpg/

Kuvasta näkyy siis, että vika ei ole koko ajan päällä vaan hetkittäin. Välillä enemmän, välillä vähemmän.

Nyt on varmaan selostettu niin paljon, että varmaan ymmärrätte mitä tapahtuu :)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page