Moi, Auttakaa blondia mäessä...Ostin uuden Sony Vaio -läppärin ja nyt pari ongelmaa: Koneessa on olevinaan valmiiksi asennettuna IE9, jota en millään löydä. Ei löydy "hae ohjelmista ja tiedostoista" -hakukentästä, ei "kaikki ohjelmat" eikä edes "ohjelmat ja toiminnot/lisää tai poista uusi sovellus" lehdiltä. Kun yritän asentaa itse lataamani IE9-asennustiedoston niin tulee vain ilmoitus välittömästi "Osa IE tiedostoista oli käytössä asennuksen aikana. Käynnistä tietokone uudelleen, jotta voit käyttää IE9:ää"...Tämän jälkeen, kun käynnistän koneen uudelleen niin IE:tä ei löydy mistään. Mitä tehdä? Toinen ihmetyksen aihe on, että miten Windows7:ssa voi siirtää tiedostojen paikkoja esim. jonkun kansion sisällä? Esim. Musiikki -kansiossa Vistalla vielä pystyi siirtämään tiedostoja kansion sisällä miten itse haluaa...Tässä 7:ssa tiedoston paikkoja en saa muutettua muuta kuin "lajitteluperustelun/ryhmittelyperustelun mukaan?!? Voiko näitä tiedostoja siirrellä jotenkin muuten? Kiitos!
Komento takas! Blondi hoksas jo...Eli IE9 pelittää nyt, mutta tiedostojen siirtoon otetaan neuvoja vastaan?!? =)
ota sieltä kansion ominaisuuksista automaattinen järjestely pois päältä niin sitten onnistuu siirtely.
Kiitos vinkistä, mutta en silti löydä tollaista mahdollisuutta mistään?!? Eli mitä kautta tohon valintaan päästään?
Mulla on windows 7 kanssa vaikka mitä ongelmaa. Koita googlelta kysyä autom. järjestely pois päältä oisko mitään.
Minulla on loppusyksystä 2010 ostettu läppäri, jossa Windows 7 käyttöjärjestelmä ja Explorer 8 selain. Windows mainostaa/päivittää "harva se kerta" Explorer 9 päivittämistä, minä olen sen "torpannut" joka kerta tähän mennessä. Windows mainostaa 9 selainta ja muuallakin törmää siihen usein. Kysymys kuuluu: Onko kenelläkään mitään kunnon kokemuksia jo Explorer 9 selaimesta, kannattaako se ladata? Olisi tehokkaampi "kuulemma" näytönohjaimen kanssa katseltuna netti-tv ohjelmia??? Minä katson paljon maikkarin Katsomo:sta F1-kisoja, sekä UrhoTV:n netti-TV kautta palloilujajeja, parantaako Exploter 9 ko.videoiden laatua tms? Pyydän ystävällisiä vastauksia tähän. T.MK
IE9 on selvästi nopeampi kuin IE8. Ja myös tietoturva on paremmalla mallilla. Videon kuvanlaadussa ei pitäisi olla mitään eroa.