Windows 7 ja vanhat pelit

Discussion in 'PC:n pelit' started by Poitzu88, Nov 11, 2011.

1. Poitzu88

Poitzu88 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on asus n71j läppäri ja win7.
    Mitenkä saan flatout 2 pelin toimimaan kun asentaa sen secure jutun pelin asennuksen jälkeen, niin kone vain käynnistää itseään uudestaan koko ajan, ja kun windows vianhaku ei pysty korjaamaan sitä, niin aloittelijana olen sitten ajanut windows 7 uudestaan c asemalle. tehnyt tuon jo kolme kertaa, että onko joku asetus millä toimii tai päivitys, ajurit, vai unohdanko?
    Entä, kun olen lukenut ongelmista monien pelien kanssa win7:ssa niin millä ne sitten oikeasti helposti saisi toimimaan? vai saako?
    Olen kyllä lukenut netistä vaikka ja mitä, mutta selkokielellä kiitos, että hieman kokenut käyttäjä ymmärtää myös.

2. Cacceli

Cacceli Regular member

Trophy Points:
    26
    Voisitko selventää sitä secure juttua tai yli päätänsä mitä siinä tapahtuu?

Lisäys: Ei ole mitään järkeä asentaa 3 kertaa windowsia tuon takia koneelle uudelleen.. Jos siis se reboottaa kun käynnistät pelin.

Last edited: Nov 11, 2011
  3. HeQu

HeQu Regular member

Trophy Points:
    26
    en tiedä mitä olet tehnyt tai minkä piraattiversion olet asentanut, mutta flatout2 toimii erinomaisesti windows 7 64bit. ei mitään ongelmia.

"windows 7 ongelmia pelien kanssa"? minulla ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia minkään pelin kanssa.

jos joillakin on ollut ongelmia, niin yleensä ne ovat liittyneet esim. näytönohjaimen ajureihin (varsinkin AMD). omalla nVidialla ei mitään ongelmia minkään pelin kanssa.

Last edited: Nov 11, 2011
  4. Poitzu88

Poitzu88 Member

Trophy Points:
    11
    Okei, siis aito peli on, mutta mulla ainakin peli tarvitsee toimiakseen sen turvaohjelman/ajurin. en nyt muista mikä se on eikä pelin ohjeissa tai kansissa lue siitä mitään.
    Peli asentuu normaalisti, mutta kun asentaa sen secure homman, ja se pyytää käynnistämään koneen uusiksi asennuksen viimeistelemiseksi, niin sitten alkaa, kone buuttaa itseään koska windows ei pysty käynnistymään ja windows ei pysty korjaamaan sitä. Halflife 2 css toimii gta sa toimii ja saints row2.
    Mutta amd mobile näyttis on, että pitäs varmaan asentaa ajuripäivitykset, mutta onko parempia ideoita kun drivermax? se löysi ajurit, mutta siitäkin tuli ongelma, ja ajuripäivityksiä ei asennettu.

5. Jeppe28

Jeppe28 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oletko päivittänyt peliä

6. litte

litte Regular member

Trophy Points:
    28
    jos sulla on se F-secure niin sen pitäisi kysyä sulta sitä peliä käynnistäessä että sallitko sen käynnistymisen.

"salli"

f-securessa pystyy sen pelin säädöistä laittaa sallivalle asetukselle,ja yksi keino on selvittää että toimiiko se peli yleensä koko koneessa on katkaista netti päältä ja sammuttaa koko f-secure koneelta siksi aikaa kun kokeilee peliä.

f-secure imee noin 10% koneen prossutehoja...

Share This Page