Windows 7 jumissa!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by TheL4RE, Dec 28, 2011.

  1. TheL4RE

    TheL4RE Member

    Joined:
    Dec 28, 2011
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkä mulla on siis Windows 7 (64 bit) Tuli sähkökatkos kun olin netissä.
    Kun sähköt tuli takas niin koitin sitten käynnistää uutta Batman peliä. Peli ei käynnistynyt ja meni näyttö mustaksi ja yritin avata tehtävienhallintaa ni meni hetki ja näyttöö tuli teksti että: "Kirjautumisprosessi ei voinut näyttää suojaus- ja kirjautumisasetuksia, kun CTRL-, ALT- ja DELETE-näppäimet olivat painettuina. Jos käyttöjärjestelmä ei vastaa, paina ESC- näppäintä tai käynnistä tietokone uudelleen virtapainikkeesta." Käynnistin sitten uusiksi ja katoin tapahtumalokin. Siellä olikin sitten syy: "Computer Browser on riippuvainen palvelusta Server, jonka käynnistyminen epäonnistui virheen vuoksi: Liittopalvelu tai -ryhmä ei käynnistynyt." Kone toimii vikasietotilassa ja käynnistyy myös normaalisti, jonka jälkeen kun avaa selaimen niin kone jämähtää siihen. Olisin hyvin kiitollinen jos joku minua fiksumpi kertois, että mitä tehdä kun ei viittis asentaa käyttistä uudelleen kun en ole ottanut varmuuskopiota.
     
  2. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Joined:
    Jan 12, 2005
    Messages:
    4,410
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
  3. oTB

    oTB Regular member

    Joined:
    Dec 5, 2011
    Messages:
    207
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tuo on selvä juttu eikä sähkökatkos tietokonetta rikkonut vaikka itselläni oli aivan sama onglema sähkökatkoksen jälkeen.
     

Share This Page