Nyt ei enää oma äly riitä niin pitänee kysyä viisaammilta. Formatoin ja asentelin uudelleen Windows 7 käyttiksen ja kaikki meni asennuksen osalta hyvin. Ongelmat alkoivat vasta asennuksen jälkeen eli kun yritän asentaa mitä tahansa softaa, kone menee täysin jumiin. Esimerkiksi musiikki pysähtyy, mikään ohjelma ei vastaa yms. Lisäksi C: asema jolla siis windows sekä ohjelmat sijaitsee menee aivan tukkoon aina asennuksen jossain vaiheessa. Sillä on nyt ~2TB tilaa ja kun asentelen softia niin näyttää välillä että olisi jopa täynnä. :O Kun ohjelma on saatu asennettua, ongelma häviää. EIkä ole kyse mistään isoista ohjelmista vaan esim. Spotify ym. pienet softat tekee ihan samaa. Lisäksi Windowsin päivitykset taustalla aiheuttavat samaa. Olen kokeillut: Koneen formatoimista(Nyt siis forkattu jo 2 kertaa) Memtest pyöri yli 10h, ei ongelmia Lämpötilat on ok Everestillä on kuormitettu, ei mitään ongelmia HDsentinel näyttää että kiintolevyt on ok Viruksetkin oon F-securella tarkistanu vaikka ei kait formatoinnin jälkeen niitä paljon pitäisi olla. Windowsin Event Logeissa ei näy mitään virheitä Sitä mietein voisiko tuo olla RAID:iin liittyvä ongelma kun tuo kahden teran pakka on raid0. Olen senkin pakan kyllä "hajottanut" ja tehnyt uudelleen mutta ei ollut apua. Ja sehän tässä jännää on että ei tee samaa kun vaikka pelaa jotain. Eli ainoastaan kun asentelee jotain. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Vastailempa itse ratkaisun omaan ongelmaani jos joskus vaikka jotakuta muuta hyödyttäisi. Eli ongelman aiheutti PCI väylässä ollut äänikortti joka ilmeisesti on vioittunut jossain vaiheessa. En sitten tuollaista tietty heti tajunnut. Nyt onkin kaikki komponentit vaihdettu uusiin vaikkei niissä sitten mitään vikaa ollutkaan.
Iso PLUSSA tästä! Jotkuthan täällä tykkäävät käydä muokkaamassa alkuperäistä viestiään, ja kirjoittaa tilalle että "ongelma ratkaistu, voi poistaa". Varmastikin saattaa hyödyttää jotakuta...