Ostin muutama kuukausi sitten uuden koneen, eikä siinä aluksi ilmennyt minkäänlaisia ongelmia mutta sitte n. kuukauden käytön jälkeen se ei enää pystynyt käynnistämään siihen asennettua win7 vaan se aloitti käynnistyksen korjauksen. Se korjaus kesti n. Puol tuntii ja kone toimi taas sen jälkeen ihan hyvin, kunnes sama juttu tapahtui viikon päästä ja toi kone on nyt menny tohon käynnistyksen korjaukseen varmaankin jo 5 kertaa kuukauden sisällä ja on alkanu toimii taas korjauksen jälkeen mutta on ilmennyt jtn ongelmiakin niiden korjausten jälkeen. Oon tarkistanu viruksista ja muista useilla ohjelmilla, eikä ne löytäneet mitään. Eli haluaisin siis saada tietoa siitä että mikäs tuollaisen saa aikaan ja miten sen saa korjattua. Tuo kone ei oo tällä hetkellä ylikellotettu, ja siinä on aito windows home premium, oon myös tehnyt sen muistien diagnostiikka jutun eikä se huomannut mitään vikaa RAMeissa. Oon myös kokeillu käyttiksen uudelleenasentamista (luultavasti jo 5 kertaa) eikä siitä ole ollut mitään hyötyä. Kiitti etukäteen vastauksista!
"Käynnistyksen korjaus ei voi korjata laitteistovirheitä eikä tietyntyyppisiä virushyökkäyksiä." Kun olet asentanut Winukan uudelleen, sulla on varmasti siinä jokin rautapuolen ongelma. Kone takuukorjaukseen vaan.