Hei, Windows 7 Home Premium (64bit) käyttiksen kanssa on seuraavanlainen ongelma. Kun kirjaudun sisään käyttäjätilille, tulee joka kerralla jonkilainen virheilmoitus. Esimerkiksi resurssienhallinta kaatuu, MSN Messenger lakkaa toimimasta tai Mozilla Firefox ei käynnisty. Tai mitä tahansa muuta - yhdessä tai erikseen. Hetken (noin minuutti) kuluttua kuva pysähtyy, minkä jälkeen nautitaan kauttaaltaan harmaasta näkymästä noin 10 sekunnin ajan. Sitten tietokone käynnistyy uudelleen ja antaa virheilmoituksen jossa tämä kysyy käynnistetäänkö Windows 7 normaalisti vai vikasietotilassa jne. Tästä kun käynnistän normaalisti niin kone sitten toimiikin moiteetta. Eli tällaista tapahtuu joka käynnistyskerralla. Jos jollain ois asiasta tietoa tai nakata ehdotuksia ongelman korjaamiseksi ni ois ihan kiva niiku sillee. Kiitos.
Njoo asensin sit kokonaa Winukan uusiksi ja näyttäisi toimivan - poistoon vaan koko ketju. edit: Komento takaisin. Sama ongelma on palannut jälleen, apu olis tarpeen :S
Mulla aivan sama juttu ! Oon asentanu winukan uusiks tuloksetta ja muistitki käyny takuussa kun memtesti näytti erroria, kiintolevyssäkö sitten vika ? :0
Otappa ne pois päältä ja katso, jos se toimisi sitten. Joskus ne päivitykset - varsinkin alkuvaiheessa - saavat koneen kokolailla sekaisin. ^-^
En pääse nyt seiskalle, mutta olettaisin sen olevan: Ohjauspaneeli > Turvallisuus/Päivitykset > Automaattiset päivitykset > Vaihda; Pois päältä. Kävi tuossa läppärille kerran näin kun asennuksen jälkeen Windows alkoi päivittelemään itseään niin pian - käynnistyksen yhteydessä - herjas että "Windows ei käynnistynyt normaalisti" - josta se ohjasi korjausasennukseen. "Toivo" oli kuitenkin mennyttä kun se heitti BSODin kesken korjausasennuksen. Noh, sen jälkeen asensin - jälleen kerran - seiskan uusiksi ja otin heti automaattiset päivitykset pois käytöstä - nyt se on toiminut ja varmasti tuleekin toimimaan vastedes hyvin vakaasti. Ja tästä päivitysten pois kytkemisestä voi olla montaa mieltä, muttan kunhan virustorjunta on koneella niin näillä ei oikeastaan ole merkitystä. Muutanekin esim. selaimen voi päivittää erikseen jos tarve tulee. ^-^
Joo olen kyllä sillä kannalla kans että ei ikinä automaattisia päivityksiä käyttöön. Ensinnäkään windows updatesta ei kannata edes asentaa muutakuin päivitykset jotka oikeasti tuntuvat järkeviltä, ja joista voi jotain hyötyä ollakkin. Pääasiassa turvallisuus päivitykset. Ja tosiaan itsellä kans kun winukan asennuksessa päivityksistä kysytään niin aina pois päältä. Itse saa kyllä päivitettyä kun tarvetta tulee.
Ei mulla auttanu toi päivityksien pois otto... Lähtee kone tässä huoltoon jokupäivä, kun on kaikkea koitettu niin alkaa tuntuu et tää johtuu jostain viallisesta osasta.
Oletko koettanut päivittää näytönohjain ajureita (Palit GTX260 896MB DDR3)? Nvidialla oli ongelmia tammikuun alussa ajureiden kanssa. Sinulla voi olla tuota viallista mallia olevat ajurit.