Windows 7 kaatuu jatkuvasti, toimii vikasietotilassa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by zonerassa, Jul 23, 2010.

1. zonerassa

zonerassa Member

Trophy Points:
    11
    moro

viime marraskuussa ostettu kone on tähän asti toiminut lähes moitteetta, mutta tänään alkoi yhtäkkiä nikottelemaan. selasin nettiä tavallisesti firefoxilla (ja ei epämääräisillä sivuilla), kun firefox yhtäkkiä ei enää vastannutkaan. koitin käynistää tehtävienhallinnan (ctrl+alt+del), mutta mitään ei tapahtunut. koitin painaa käynnistä-nappia ja etsiä kohdan "suorita", mutta sekään ei latautunut. kaikki ohjelmat, joita siis koitin käyttää, eivät vastanneet. olen käynnistänyt koneen pari kertaa uudelleen (virtanapista, koska windows ei vastaa tarpeeksi edes sammutukseen), mutta sama ongelma tulee aina 15-20min käynnistyksestä. vikasietotilassa (jossa konetta tälläkin hetkellä käytän) kone toimii mainiosti eikä kaadu. ajoin nortonilla täyden järjestelmäntarkistuksen, eikä se löytänyt mitään. osaisikohan joku auttaa tässä ongelmassa? pikaiset vastaukset ovat suuri ilo, olen huomenna illalla lähdössä ruotsiin ja tyttöystävän pitäisi pystyä käyttämään tätä konetta silloinkin kun olen poissa

kiitos!

2. arffman

arffman Regular member

Trophy Points:
    28
    Tapahtuuko tämä vain kun käyttää Firefoxia?Itsellä oli samanlainen ongelma ja syy oli Mozilla.Piti vaihtaa vanhempaan versioon.

3. zonerassa

zonerassa Member

Trophy Points:
    11
    pitää testata niin, että en käytä firefoxia. en muista, oliko se jokaisen kaatumisen aikana päällä

4. zonerassa

zonerassa Member

Trophy Points:
    11
    ei auttanut, kaatui vaikka en koskenutkaan firefoxiin

Share This Page