Terve! Miten saan selville miksi Windows 7 (64 bit) on alkanut jumittua hetkellisesti? Välillä kone jumittuu, hiirtä ei voi liikuttaa ja sitten kone taas vapautuu normaaliin tilaan. Olen päivittänyt windows 7 kaikki viimeisimmät päivitykset ja pidän hyvää huolta koneestani. Mainittakoon vielä että päivitin Nvidia ajurit 331.65:een. Onko joku keino löytää mikä tämän hickupin aiheuttaa? Kiitos!
Hep, Täällä myös samaa ongelmaa, lisäksi toisinaan ennen jumia hiiren osoitin on jotain nuolen ja osoittavan sormen välimaastosta, semmoinen pikselimössö. Yleensä jumi esiintyy juuri tuollaisena lyhyenä hetkenä, mutta joskus joutuu boottaamaan koneen. Jossain threadissa oli kyseistä ongelmaa ollut firefoxin kanssa ja näin se on tainnut itsellänikin olla. Ainakaan lyhyen kokeilun jälkeen chrome ei oo oikutellut. Täällä on myös samat nvidian ajurit kuin aloittajalla. Pelikäytössä ei ole ainakaan itselläni oireita ollut. Koneen speksit sigussa, winukka 7, 64bit sp1 ja pitäisi olla päivitetty. Itseäkin kiinnostaisi tietää, mikä konetta (tai firefoxia) vaivaa. T: NoScape
Joo mulla on ihan identtinen ongelma. Mä asensin windows 7 uudestaan mutta nyt kone jumittuu kokonaan siitä huolimatta. Eli veikkaat Firefoxia probleeman syyksi?
Ei se vika siinä ketussa yksistään ole, vaan niissä Nvidian ajureissakin on jotain. Käsittääkseni nuo kyseiset ajurit ovat aiheuttaneet muitakin ongelmia. Kannattaa kokeilla palata vanhempiin ajureihin tai ainakin ottaa Firefoxin asetuksista rautakiihdytys pois päältä jos muita ongelmia ei ole.
Mikähän vanhempi versio ois bugiton? Ai niin, jos mä lataan vanhat ajurit niin voinko asentaa heti vai pitääkö poistaa se uusin ensin pois?
Pitää poistaa vanhat ekana, mikään sovellus/ajuri ei anna "päivittää" vanhempaan. Ota vaikka pari versiota vanhemmat.
Jos se nikottelu alkoi ajuripäivityksen jälkeen, valitse se versio, jolla kone toimi ongelmitta. Muussa tapauksessa kokeile siis sitä edeltävää versiota, koska uusinkaan ei toiminut ongelmitta.