Windows 7 mikrofoni ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by JaakkoKK, Mar 6, 2010.

1. JaakkoKK

JaakkoKK Member

Trophy Points:
    11
    Eli mulla ei windows 7 mikki toimi, ei toimi ventrilossa eikä myöskään muissa ohjelmissa. Uudet äänikortin ajurit olen lataillut ja asentanut, mutta silti se ei vain havaitse ääntä. Käyttis on Windows 7 64-bit. Ja mikrofonikaan tuskin on rikki, sillä se toimi normaalisti vielä 24 tuntia sitten.

Toinen ongelma, joka on nyt ilmenny Win7 kanssa; koitan käynnistää jotain peliä kuten call of duty 4 niin se välillä heittää kokonaan mustan ruudun ja näytön "virtavalo" vilkkuu tasaista tahtia.

2. kujis93

kujis93 Member

Trophy Points:
    11
    toi noi mul on yks iha pikkiriikkinen ongelma mun tyttöystävän konees kun en tiiä mis siin on mikki XD sil on win 7 käyttis, compaqin läppäri

3. JaakkoKK

JaakkoKK Member

Trophy Points:
    11
    Tarvisin todellakin apua tähän, kaikki niksit kokeiltu moneen kertaa ja ei vain toimi =(

4. mackeu

mackeu Regular member

Trophy Points:
    26
    Täältä et luultavasti tule saamaan apua, koska en esimerkiksi koskaan ole saanut omiin ongelmiini vastausta. Yhen kerran on vaivauduttu vastaamaan, ja sillonkin kommentti oli: "Käytä googlea."

Itse auttaisin sinua mutta en tiedä miten ton sais toimimaan =/

Mike.

5. kujis93

kujis93 Member

Trophy Points:
    11
    ootko kysyny joltai mikrotuki henkilöltä tms... ??

6. Henry1979

Henry1979 Regular member

Trophy Points:
    28
    kato ettei ole mikki mykistettynä oikeella alhaalla se kaiuttimen kuva ni sieltä asetuksista tai jostain löyty mikki systeemitki. Nyt ei voi tarkistaa tarkkaa sijaintia ku istun ex pöö koneen ääres.

Share This Page