Hei. Uudessa koneessani (noin 1-2kk vanha) olen huomannut useita mystisiä ongelmia. Ohjauspaneelin ongelma: Kun menee ohjauspaneeliin, sieltä valitsee järjestelmä ja suojaus, tuossa kolmantena on tuo tietokone, nimi "System". Muistaakseni alussa se oli joku järjestelmä tjsp. Kuitenkin, kun painaa "system", mitään ei tapahdu, ei sitten mitään. Myöskään sen alla olevat "Näytä RAM-muistin määrä ja suoritinnopeus" ei toimi, eikä myöskään "Tarkastele tämän tietokoneen nimeä". "Tarkista windowsin järjestelmäluokitus", "salli etäkäyttö" ja "laitehallinta" toimivat moitteetta. Mistäköhän johtuu? Myös joku muu ei toiminut ohjauspaneelissa, etsiskelen sen tässä ja sitten laitan tänne. Windows Update: Eli siis, kone tunkee aina tuonne alas tuota että uusia päivityksiä asennettavissa. kun siitä painaa ja yrittää asentaa, se hälyttää että niitä ei voitu asentaa/epäonnistui. Kun konetta yrittää sammuttaa, siellä on 6 päivitystä, ja se "asentelee ne". Kun koneen avaa, ne eivät ole asentuneet. tärkeät päivitykset: X64-järjestelmien Windows 7:n Internet Explorer 8:n koottu tietoturvapäivitys (KB980182) 14,6mt X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB980408) 8,3mt X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB978601) 120kt X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB979309) 120kt X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB979683) 4,1mt X64-järjestelmien Windows 7:n tietoturvapäivitys (KB981332) 457 kt Norton Internet Security 2010: Aina kun kone "idlaa" (olen esim syömässä) , se laittaa jongun taustatarkistuksen päälle, kun tulen, AINA , siis AINA on jotain "Tracking Cookieita" tullut. Konetta tarkastan aika usein, nortonilla, f-secure online scannerilla ja Ccleaner ajan päivittäin. Koneen tiedot: Packard Bell iXtreme A7511 NCD, AMD Phenom II x4 , Windows 7 Home Prerium 64-bit , näyttis Nvidia GeForce GT 230 1.5gb , 1TB "HDD" , 8gb DDR2 memory (lisäksi jotain DVD-super multi drive yms.) Apuja kaivataan, kiitos jo etukäteen kaikille auttajille
Helpointa on vain asentaa Windows 7 uusiksi. Pääsee kertaheitolla kaikista ongelmista eroon. Lisäksi pääsee eroon myös turhista Packard Bellin ohjelmista.
jaa-a, voishan senki tehä. Ainoo mikä on niin mulle tuli täs mukana Adobe Photoshop Elements 7.0 ja en haluis asentaa uuellee jos se lähtee. Tai kuka tietää onko se noissa levyissä mukana Muita vaihtoehtoi?