Windows 7 - Production Key vanhentunut?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tyhma1, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tyhma1

tyhma1 Member

Trophy Points:
    11
    Ostin uuden läppärin, jossa Windows 7, ja Office 2007.

Käyttäessäni Office-ohjelmia, Word yms. Windows herjasi Production Keysta, mutta en syöttänyt sitä kun ikkunassa oli teksti: "Vaikka Production Key tunnusta ei ole pakko kirjoittaa nyt, tunnuksen antaminen on suositeltavaa, koska se helpottaa Microsoft Office -lisenssin aktivoimista."

Nyt kun yritän käyttää ohjelmia, ne kyllä aukeavat, mutta toiminnot näkyvät haaleina eikä niitä pysty käyttämään, eikä esim. Wordilla pysty kirjoittamaan.kun yritän käyttää Officen ohjelmia, Windows pyytää Production Keytä. Vaikka yritän naputella sitä, kone ei hyväksy, vaan ilmoittaa että mun pitäisi tarkistaa koodi uudelleen.

Microsoftin tukisivuilla sanottiin:

"Voit suorittaa Microsoft Office system -ohjelman kokeiluversion jopa 25 kertaa, ennen kuin sinun on annettava tuotetunnus. Jos et ole antanut kelvollista tuotetunnusta tämän aktivointiajan jälkeen, ohjelmisto siirtyy rajoitetun toiminnan tilaan ja monet toiminnot poistetaan käytöstä. Vaikka sitä ei edellytetä, Microsoft suosittelee, että annat tuotetunnuksen asennuksen yhteydessä

Nyt en siis voi käyttää Officen ohjelmia, vaikka mulla se Production Key on, koska se ei toimi enää, kun määräaika on umpeutunut. Onko mitään tehtävissä, vai pitääkö mun ostaa kokonaan uusi Office 2007 -paketti?!

2. weirdfell

weirdfell Regular member

Trophy Points:
    26
  3. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    Ei tuplia.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page