Ongelmana on se, että mulla on uusi kone, jossa windows 7, ja siihen vaihdettiin emolevy. Nyt uuden emolevyn kanssa se herjaa, että käyttöjärjestelmän laillisuuden varmentamiseksi sinun pitää tehdä tuotevarmennus tms. ja antaa se koodi joka tuli koneen mukana. No minähän annan, ja se alkaa varmentaa, mutta se vaan lopettaa sen kesken, eikä asia ratkea mitenkään. Olen yrittänyt 4-5 kertaa, joka kerta sama juttu. Nyt näytön alreunassa lukee koko ajan, että "windows koontiversio, tämä windows-kopio ei ole aito"... Laitoin viestin nyt tänne kun en muutakaan osaa.. Ebn edes löytänyt mitään tukipalvelua, joka neuvoisi windows ongelmien kanssa. Eikös microsoftilla ole palvelunumeroa joka olisi sunnuntaisin auki?? Heidän support-numerossaan on vaan viesti, että ollaan avoinna ensi kerran maanantaina.... Onpas vaikeaa
Tuoteaktivointi puh. 0800 770215 (ma-su klo 9-22) Tuoteaktivointi mm. Windows-, Office- ja Windows Server –ohjelmistoille. Kai he noissa auttavat vaikka OEM-lisenssi olisikin. Ja maksua vastaan ainakin tulee neuvoa.