windows 7 turhista suojauksista eroon

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by skyvv, Mar 11, 2010.

1. skyvv

skyvv Guest

Eli mulla on c: asemassa 50mt/30gt tilaa. C: Asemaa syö käyttäjät kansiossa, jossa on 17 gigaa ja 1000 folderia, mutta kun klikkaan käyttäjät kansiota siellä ei näy mitään mitä voisi poistaa. Oon 3 tuntia yrittänyt muuttaa kaikenmaailman asetuksia ohjauspaneelista ja tuloksetta.

Toinen ongelma on windows 7 tosi hidas käynnistys. Mulla on xp käynnistynyt 3 vuoden aikana noin 3 kertaa nopeemmin. Vois kait asentaa sen windows xp muuteskintakas, tässä win7 ei ole oikeastaa mitään uutta ja erikoista. Paska koko softa.

2. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Tämä lienee paras vaihtoehto sinulle.

3. beget

beget Regular member

Trophy Points:
    28
    Koneesi ei taida olla mikään tehohirmu. Lieneekö edes ylittää Windows 7:n vaatimuksia?

Jos tosiaan et näe miksi Windows 7 on hyvä käyttöjärjestelmä, niin suosittelen pikaista paluuta takaisin XP:n puoleen.

4. Henry1979

Henry1979 Regular member

Trophy Points:
    28
    Eli siis meinaat ihan summassa käydä nykii käyttäjät kansiosta rojuu pois? Mikä toi 50 mt c: asemalla on? Miks sun pitää poistaa jotain ku tilaa on tolla 30 gt osiolla vielä 13 gt?

Putsaukseen hyvä softa on ccleaner

Toi hidas käynnistys voi johtua siitä jos oot poistellu jotain tärkeetä randomina.

5. skyvv

skyvv Guest

Kone on viimeisen päälle hiottu, muistiakin 4gb. Kaikki muu pelaa paitsi windows7. Pahin ongelma on, että pelit tökkii, vaikka 5870 käytössä. Xp:llä kaikki sujui kun hiottu en tiedä sitten miksi. Turhaa meni vaa rahnaa tommosee

6. skyvv

skyvv Guest

Siis C:asemalla on yhteensä 30gb. Koska jos joudun asentaa windowsin uudelleen, niin en sitten menetä mitään. Windows kansio vie 12gb ja sitä kansiota en ole edes koskaan avaissut. Programs kansio vie 2gb. Käyttäjät eli Users kansio vie 17gb ja nyt se herjaa mua tyhjentämään c:levyä. Nettikään ei pelaa kunnolla, kun ei ole yhtään c:asemassa tilaa.

Eli haluisin poistaa turhia asioita Käyttäjät kansiosta, mutta ku avaan sen kansion, niin siellä näkyy vain 2 tyhjää kansiota, vaikka ominaisuudessa sanoo 1100 kansiota. Itse en niitä kansiota näe, koska windows7 on näemmä joku vamma suoja systeemi.

7. beget

beget Regular member

Trophy Points:
    28
    Users-kansio pitää sisällää kaikkien käyttäjien "omat tiedostot". Normaalisti ilman käyttäjän omia toimintoja Users-kansio vie alle sata megaa. Joko sinä tai joku koneen muista käyttäjistä on siirtänyt paljon tavaraa omien kansioiden alle ja se on se mikä sitä tilaa vie.

8. skyvv

skyvv Guest

Niin no olen ainut käyttäjä ollut, ja lataan kaikki ohjelmat suoraan d: asemalle. Et jotenki sinne user kansioo se on tehnyt jotai roinaa. Asia olisi simppeli, jos näkisin edes ne kansiot siellä. Mut eipä sillä enää väliä, meni jo uninstalee koko roska.

9. Henry1979

Henry1979 Regular member

Trophy Points:
    28
    mee ohjaus paneeli---> näkymä: pienet kuvakkeet ---> kansion asetukset ---> völilehti näytä ----> valitse et näyttää piilotet sun muut järjestelmä filut ni alkaa näkyä se users kansio.

Share This Page