Windows 7 vanhasta koneesta uuteen?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Darkened666, Oct 26, 2013.

1. Darkened666

Darkened666 Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko mahdollista käyttää samaa windows 7 vanhassa koneessa ja uudessa koneessa?
    Mulla on tossa noin valmiina usb:lla windows 7 Home Premium asennusohjelma+vanhan koneen windowsin lisenssinumero. Senki takia kysyn tätä, jotta ei tuu mitään viestejä "This Windows is not genuine" ja blaa blaa blaa... :D
    Sain vihdoin ja viimein pelikoneen kasaan nii enää puuttu toi wintoosan asennus.

2. micro2013

micro2013 Active member

Trophy Points:
    58
    kyllä se kannattaa asentaa uudelleen puhtaasti toiseen koneeseen.

en osaa kyllä sanoa siitä mitään että jos asennat samalla lisensillä....

voihan sitä kokeilla.

http://murobbs.plaza.fi/ohjelmat-ka...-7-levylta-asentaminen-kahteen-koneeseen.html

tuossa on juttua sama lisenssi kahteen koneeseen.

Last edited: Oct 26, 2013
  3. Darkened666

Trophy Points:
    26
    Ok kiitti vastauksesta. Mietin sitä, että ku otan ton vanhan kovalevyn käyttöön vanhasta koneesta ja siirrän sen tähän uuteen ja sen vanhan koneen heitän menemään nii ei sitte pitäis olla mitää ongelmia, vai? Eli siis jos vaikka huomenna asennan windowsin uuteen koneeseen ja en pistä vanhaa konetta päälle enää kun sama windows on uudessa koneessa aktivoituna niin silloin ei pitäis tulla mitään ongelmia.
    Huomautu jos et saanu mun selityksestä mitään selvää :D

4. Toniman92

Toniman92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Riittää että et anna vanhan koneen kytkeytyä nettiin... Tai sit poistat Windowsin siitä kokonaa, ellet tarvi enää sitä.

5. Darkened666

Trophy Points:
    26
    No niin tämä oli se vastaus mitä etsin. kiitoksia paljon!

Niin ja vielä yks kysymys tuli täs mielee kun mietin Eikö mun pidäkki poistaa se kansio "Windows" vanhasta kovalevystä sen jälkeen kun oon asentanu windowsin tohon ssd-levylle? Siis tossa uudessa koneessa.

6. micro2013

micro2013 Active member

Trophy Points:
    58
    voit vaikka alustaa sen vanhan koneen kovalevyn niin se tyhjenee ja toinen kone ei siitä tiedä mitään.ja ei sitä vanhaa konetta kannata roskiin heittää. myyt sen eteenpäin vaikka ilman kovalevyä. ei se microsoft haistele vanhoja koneita..

7. Darkened666

Trophy Points:
    26
    No mulla on loppujen lopuks niin hyvässä kunnossa toi kovalevy, että ihan omasta mielestäni ei mun kannata sitä rupee alustaa ja myös se että joudun asentelemaan ja etsimään jne. kaikki ohjelmat, pelit ym. koneeseen ja sehän ottaa talteen kansion vanhat versiot.

8. Toniman92

Toniman92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Alustus melkeenpä pakollista jos kovon jossa on ollut sama Windows jonka asennat uuteen koneeseen ja laitat sen kovon myös siihen kiinni. Tärkeät tïedostot vain talteen.

9. Darkened666

Trophy Points:
    26
    ok no sitte se on pakko. Kova homma ku joutuu asentaa kaikki uudelleen mut toisaalta sitte on puhdas kone käytössä.

Share This Page