Joo, elikkä kun käynnistän koneen tulee "viesti": Windowsin virheistä palautuminen Windowsin käynnistyminen epäonnistui. syynä voi olla tehty muutos laitteistoon tai ohjelmistoon. Jos windows-tiedostot ovat joko vioittuneet tai jos niiden määritykset ovat virheelliset, käynnistykden korjaustyökalu voi auttaa ongelman määrityksessä ja korjauksessa. Jos virransaanti keskeytyi käynnistyksen aikana, valitse Windowsin normaali käynnistys. Sitten kun menen "käynnistyksen korjaukseen" se etsii ongelmia vähän aikaa, sitten tulee. Windows ei voi korjata tätä tietokonetta automaattisesti. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja järjestelmän palauttamisen ja tuen lisäasetuksissa lukuisia kertoja, mutta mikään ei tunnu auttavan. Kaveri ehdotti järjestelmän tehdasasetuksiin palauttamista, olisiko se kannattavaa? Auttakaa minua, Gurut! - Agzuu
ja valmiskone tai itse koottu. Enpä tiedä, Ukkini vanha kone, Antec lukee kyljessä, kun googlasin ei löytyny kun vain osia? en ole todellakaan mikään tietäjä näissä hommissa! - Agzuu
Voit palauttaa koneesi tehdasasetuksiin (valmiskone), mikäli olet tehnyt sillä palautuslevykkeet ennen kuin kone kaatui. Muuten kannattaa ottaa yhteyttä koneen maahantuojaan ja yrittää saada heiltä palautuslevykkeet. Pyytävät niistä ehkä pienen korvauksen, mutta puhuminen saattaa auttaa. Edit: Tämä vastaus oli tähän vastaukseen joka on muuttunut.
Oletko polttanut recovery levyt millä sais asennettua päivitettävän softan, pelkällä päivitys 7 homma ei onnistu. Jos ei ole recovery kiekkoja se menee soittamiseksi maahantuojalle sieltä saa uudet asennuslevyt jonkunlaista korvausta vastaan.Tai sitten hankit täysversion joka tietty maksaa reilusti enemmän mutta asennus onnistuu yhdellä levyllä.
Hei, löysin kyseisen levyn vasta nyt. Mitä luulette, laittavatko kuitenkin huollossa tehdasasetuksille vai kannattaako se silti viedä korjattavaksi, koska konneella on mm. 1.5vuoden kuvat?
Kuvat häviävät joka tapauksessa, koska järjestelmä palautetaan siihen hetkeen kun sen ensimmäisen kerran käynnisti. Ainahan voi kokeilla irrottaa kovelevyä ja liittää muuhun koneeseen jos saisi vaikkapa sitä kautta valokuvat pelastettua. (Jos siis osaamista tähän löytyy)