Minun koneeni, Samsung NP355e7c, jossa on windows 8 käyttöjärjestelmä, ei käynnisty kunnolla. Kun koneen käynnistää, siihen tulee ''Samsung''-teksti, jonka jälleen tulee musta ruutu. Tämän jälkeen kone käynnistää itsensä uudelleen, ja sama rumba toistuu.
Minkä jälkeen se alkoi tekemään tuota? Tehdasasetuksille palautus on varma keino "korjata" mutten välttämättä siihen ryhtyisi heti sen takia on tärkeää tietää minkä takia se alkoi temppuilemaan.
Olin päivittänyt koneeni Windows 8.1, mutta asennus saattoi epäonnistua (?) ja se alkoi tekemään tuota.
Hmmn, tuon 8.1 päivityksen kanssa ilmeisesti ollut porukalla hankaluuksia. Vikasietotilasta varmaan saisi palautettua koneen aiempaan tilaa jos palautus pisteet oli käytössä.
Kaikkia erilaisia näppäinyhdistelmiä olen kokeillut, että pääsisin vikasietotilaan, mutta mikään ei auta.
Olikohan tuo Shift + F8, armottomalla rämppäysvauhdilla bootatessa, niin pitäisi mennä vikasietotilaan. Koitahan boottia live linuxilla, ettei ole mikään muu rikki, kuin Winkkari. http://www.pelikulma.net/keskustelu/tyhja-t8238.html Tuolta löyty pikasesti valmiit ohjeet. e: typo