Elikkäs: Asentelen tossa yhteen vanhaan koneeseen uudelleen Windows 98 SE. Laitoin edellisen 20GB kiintolevyn kaveriks yhen 10GB ja alotin uudelleenasennuksen. Asennus menee hyvin siihen asti kunnes tulee näyttöön teksti: "Asennusohjelma valmistelee Windowsin asentamista (Outo tölkinkuva) Odota. Asennusta valmistellaan. Asennusohjelma suorittaa järjestelmälle rutiinitarkistuksen. Jatka asennusta painamalla ENTER tai lopeta asennus painamalla ESC. [Tässä kohtaa painoin ENTER] Ruutuun ilmestyy vilkkuva alaviiva ja mitään muuta ei tapahdu. Tähän mennessä toi kone on jo puol tuntii jyrränny paikallaa... Oisko kellää apuja?
Okei, löysin: Tän. Nyt oon formatoimassa. Millä komennolla näkee mitä kiintolevyjen kirjoimet ovat? Laitoin Format c:, mutta entäpäs jos tuossa 10gb kiinttikksessä onkin joku d tai jopa x asema (jos on edes mahollista)...? Mulla nimittäin ei oo mitää tietoo mitä siel on. Sain yheltä tutulta tohon koneeseen laitettavaks... Voisko jelppii?
Joo, ei enää mitää... Olin hölmöyksissäni unohtanu laittaa kovalevyn perssiistä sen napukan slaveen... Sori...