Windows aktivointi.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Heh5433, Jul 10, 2007.

1. Heh5433

Heh5433 Member

Trophy Points:
    16
    Tästä on ollut monesti puhetta, mutta minulla ei ole kauheasti aikaa kuten teillä saattaa olla, eli siis suoraan asiaan.

Minulla oli XP Home Edition koneella, ja leikittelin vähän osioilla (vahingossa) ja sitten epäilin, että windows olisi kärsinyt tai menettänyt tiedostoja, niin upeasti päätin, että "Taidanpa olla nero, asennan sen uudestaan" ja niin tein, nyt se sitte herjaa jotain aktivoinnista, otin sitten aktivoi internetin välityksellä. Sitten se yhdisti ja: "Aktivointi palvelimeen ei saada yhteyttä, tarkasta verkko sekä internet asetuksesi ja yritä myöhemmin uudelleen". Olen nyt tässä ubuntulla, minkä helpotukseksi sain asennetuksi, ja mietin kuinka saisi aktivoitua tuon. Tietääkseni aktivoinnin voi suorittaa pari kertaa. Ei kait se nyt ensimmäisestä kerrasta voi mennä pois käytöstä?

Voin tietysti harkita puhelinpalveluun soittamista, mutta mieluiten muulla keinolla aktivointi, ei nimittäin olisi mukava luetella sitä 50 numeroista lukua sille robotille/ihmiselle kuka siellä luurin pääs onkaan.

2. MikroMake

MikroMake Active member

Trophy Points:
    68
  3. afterwin

afterwin Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos kerran kiire on niin soitto puhelinpalveluun on varmasti nopein tapa hoitaa asia.

Share This Page