Windows ei asennu recovery osiolta.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by vippapipo, Mar 21, 2013.

  1. vippapipo

    vippapipo Member

    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Koneen toiminta loppui eilen bluescreeniin ja seuraaviin liirumlaarumeihin BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO..tavalliset ota yhteyttä sinne ja tänne viestit...Techical information *** STOP:0x00000074 (0x0000000000000002,0xFFFFF88007712B20,0x0000000000000002,0xFFFFFFFFC000009A).En voi avata edes vikasietotilassa,ja kun yritän palautusta recovery toiminnolla se kyllä asentaa olevinaan puhtaan Windowsin mutta taas sitten alkaa herjaamaan että pitäisi korjata boot sektori.Kaikkein vinkeintä tässä on että kyse on kannettavasta ja näin maallikkona tuo BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO kuulostaisi liittyvän laitteistomuutoksiin?,ja kun nyt ei oikein tätä läppäriä voi modailla tämmöinen tavan tallaaja kuin minä.Joku viisaampi voisi valaista asiaa,jos kiinnostaa yhtään.Kone kyllä toimii jos länttää sisuksiin vaikka Ubuntun live levyn.Joo ja tuo boot sectorin korjaushan ei onnistu kun ei ole asennuslevyjä.
     
    Last edited: Mar 21, 2013
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    5,125
    Likes Received:
    547
    Trophy Points:
    193
    Googletappa tuo sun probleema. Löytyy kasapäin ratkaisuja ja ohjeita.
     
  4. vippapipo

    vippapipo Member

    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kaikkea löytyy googlesta,samoja ongelmia mutta ei ratkaisua.Ratkaisu löydettiin kaverin kanssa ihan itse puolivahingossa.Ei tarvittu windowsin aseenuslevyjä ladata eikä mitään muutakaan internetin vippaskonsteja,ja MSI koneella on räätälöity ja valmiiksi rekisteröity windows 7,ja kokeiltu on alkuperäisellä windows 7 asennuslevyllä eikä suostu asentamaan siltä vaan tulee samat ilmoitukset.Nyt päästiin jo koneen mukana tulevan tauhkan asennukseen asti,ja kohta päästään poistamaan niitä toivottavasti.
     
  5. vippapipo

    vippapipo Member

    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ja sen voi tehdä myös boottaavaksi usb tikulta.Ja kun olet asentanut joudut soittamaan microsoftille aktivoidaksesi,ja ei ole mitenkään varma että onnistuu kun kysessä on OA ei OEM versio.
     
  6. BforeDusk

    BforeDusk Senior member

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    6,570
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    118
    Googlaaten toi STOP-koodi
    'This issue may occur if one or more of the random access memory (RAM) modules that are installed in your computer is damaged or if the RAM configuration is incompatible.'

    Tosin tuo M$ sivusto mistä toi teksti on lainattu sanoo sen olevan XP:lle.
    Onko tosiaan win7:n kohdalla sama koodi ja BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO vaihtunut tarkoittamaan jotain ihan muuta vikaa?

    p.s. On ihan hyvä tapa kertoa ne itse löydetytkin ratkaisut, ylipäätänsä ratkaisut joilla ongelma poistuu.
    'Ratkaisu löydettiin kaverin kanssa ihan itse puolivahingossa' ei opeta muita kejua lukevia yhtään.
     
  7. vippapipo

    vippapipo Member

    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    No kerrotaan sitten,muuta IDE mode päälle ja aja recovery siinä tilassa.Toimi minulla mutta takuuta en anna että toimii toisilla.Kun kaiken kertoo,menee se löytämisen ilo muilta.
     

Share This Page