Windows ei käynnisty + BIOS salasana

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by pjönttö, Jun 12, 2008.

1. pjönttö

pjönttö Member

Trophy Points:
    11
    Ensin kone alkoi yhenäkin herjata että C:n levytila täynnä. Ja C:lle oli ilmestynyt jotain uusia tiedostoja. Ikävä kyllä en katsonut tiedostoja tarkemmin koska olin juuri käynnistämässä konetta uudelleen (ehkä yksi oli d.exe ja jotain samankaltaisia).
    No, seuraava probleema onkin se, että joko vinukka ei käynnisty lainkaan tai menee suoraan BIOSiin ja kysyy salasanaa. Mitä siis ei ole ollut käytössä.
    Luulen kyllä, että kone on pashana, uutta BIOSia en ala hommaamaan, mutta olis kiva laittaa velikullalle linkki tms. että mikä mun konetta _oikeesti_ vaivaa.
    Se kun luulee aina vaan, että kaikki mun koneongelmat johtuu siitä etten osaa konetta käyttää.

Pah!

Ai niin, ja ennen tuota levytilantäyttymisviestiä ja ongelmia Avast herjasi jotain viruksesta tai haittaohjelmasta, mutta klikkasin vaan poista enkä kattonut sen tarkemmin että mikä mahtoi olla kyseessä.

2. yaht

yaht Regular member

Trophy Points:
    46
    Pääsetkös edes vikasietotilaan?

Last edited: Jun 12, 2008
  3. pjönttö

pjönttö Member

Trophy Points:
    11
    No, sehän se pulma vähän onkin. Eli en. En minnekään :(
    BIOSin patterin olen irrottanu, pariinkin kertaan.
    Myöskään levy ei lähde päälle.
    Itse asiassa. Omaa sepustustani kun luen niin vesilintuahan tuolla raadolla voi heittää (ohi).
    Olisi vaan ollu kiva tietää että mikä virus tms. ja varsinkin että mistä fuckista se on mun koneelle päässyt.
    On nimittäin 6-vuotisen tietokone-elämäni ihka ensimmäinen virus tms.

Share This Page