Noniin, eli ongelmana on se että kun tietokoneen käynnistää niin sen jälkeen kun windows on aloittanut "lataamisen", tai siinä missä se sininen palkki vetää ympäri ja ympäri, niin tästä ei kone enään mene minnekkään. Oli kone päällä noin 3 tuntia ja edelleen latasi. Missä vika? Vikasietotila toimii moitteetta ja olen tarkistanut virukset ja adawaret, mitään ei löytynyt. Olen myös käyttänyt Registry Mechanic ohjelmaa joka löysi joku 300 virhettä ja korjasi nämä mutta tämänkään jälkeen ei toiminut. Sitten olen palauttanut järjestelmän mutta ei kuitenkaan käynnisty normaalitilassa. Sitten voisin vielä mainita että monesti kun painan virtanappulaa niin kone kytkeytyy päälle, mutta kone ei lähde lataamaan edes biosmenua, mutta kun painaa kerran resettiä niin alkaa toimimaan. Sitten vielä sellanen että kun olen nyt painanut resettiä ja poweria aika paljon niin monesti on tullut joku ilmoitus että "BOOT DISK NOT FOUND" tjsp, olen kytkenyt SATA-johdon uudelleen ja tämän jälkeen tuokin ilmoitus on hävinnyt, mutta tullut takaisin seuraavan buuttauksen seurauksena. Sata-johtoakin vaihdellut mutta ei auta. Apua?!
Joo, mulla sama ongelma, paitsi windows ei käynnisty edes vikasietotilassa!! Ongelma tais tulla ku latasin sp2 päivitystä ja kone tilttas kesken kaiken... Ainut vaihtoehto formatoiminen?? Auttakaa!! nii en pääse vikasietotilaankaa.....
rekisteri sekasin? levy hajalla? palautuskonsoli käyttöön ja chkdsk, tarvittaessa rekisterin palautus
Levy ei ainakaan ole hajalla, mutta rekisteri voi olla... Nii kuinka tuo palautuskonsoli juttu tehää?
Kai se näin tehään: Kun lyöt koneen päälle rämpyttele tai pidä pohjassa F8 nappulaa [bold]ennen[/bold] sen xp:n latausjutun tulemista. Jossain koneissa se menee biossiin F8:sta niin paina sitä pari sekuntia sen jälkeen kun painat virtanappia.
Alotin windowsin ja niitten osien uudelleenasennukse sen ei pitäis poistaa mitää omaa dataa... Kai toimii?
Korjausasennus ei ainakaa poista, mutta tavallinen asennus kyllä taitaa poistaa... Joku muu korjatkoon jos olen väärässä.
Joo asensin uudellee windowsin ny toimii!! Pitää vaa vissii asentaa kaikki ohelmat uudestaa ku ne ei toimi