windows ei tunnista näyttöä

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by kootee89, Apr 23, 2005.

1. kootee89

kootee89 Regular member

Trophy Points:
    26
    eli mun windows ei tunnista näyttöä. näyttö on fujitsu siemens c17-3 ja näyt.ohj ati radeon x600. kun laitan koneen päälle niin ruutuon musta ja siinä on joku teksti jostain resoluutiosta ja se on siinä about 2 min ja sit tulee windowssin käynnistys valikko. siis se mistä valitaan profiili. Eli en esim pääse BIOSiin enkä näe muita alkujuttuja. en tiä mistä johtuu

2. psymbiote

psymbiote Regular member

Trophy Points:
    26
    Vedäppäs nyt henkeä, ja kerro selvällä suomen kielellä, että mikä vaivaa? Oletko mahdollisesti vaihtanyt näytön asetuksia tms?

3. kootee89

kootee89 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli Windows ei tunnista näyttöä. Kun mene näytön asetuksiin niin siellä lukee vain että oletus näyttö. Olen yritänyt asentaa näytön ajureita mutta se vain sanoo että ajureita ei tarvita. Kun kokeilen vanhalla näytöllä niin siihen tulee Samsung SyncMaster 700s niin kuin pitääkin. Mutta ei uudella näytöllä. Ja kun käynnistän koneen niin ruutu on pitkään pimeänä ja siinä on keskellä teksti että resoluutio on väärä vaikka minulla on se resoluutio minkä se teksti käskee laittamaan. Sitten menee muutama minuutti ja windows käynnistyy. Sen jälkeen ei ole mitään ongelmia.

4. dfwta

dfwta Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page